Stratégiai partnerséget kötött a TuSimple és a Navistar. A tervek szerint 2024-ben már biztonsági sofőr nélküli kamionok is futnának a közutakon.
A kapcsolódó adatokat a szokásosnál többen érhetik majd el az Egyesült Államokban.
Az emberek többsége egyelőre még tart a vezető nélküli technológiától, azaz jobban bíznak a hús-vér sofőrökben.
Kína legnagyobb ipari városában autonóm gépjárművek szállítják majd az utasokat, bár egyelőre csak teszt jelleggel.
A forradalmi újítás meg fogja változtatni a szállítmányozást és a csomagküldő szolgáltatásokat is.
Az autósok elsősorban alvással és szórakozással töltenék az időt, hivatalos úton viszont inkább dolgoznának vezetés helyett.
Április elejétől érvényét veszti az az előírás, hogy minden önjáró autóban ülnie kell egy sofőrnek is, aki szükség esetén átveszi a kormányt. Kaliforniában jelenleg 50 cég tesztelhet autonóm járműveket.
A vasutak gyártásával foglalkozó CRRC járműve a busz és a villamos tulajdonságait egyesíti: aszfaltra festett csíkok vezetik az önvezető rendszert, aminek köszönhetően olcsóbb lehet a pálya kiépítése.
Az önvezető autók fejlesztésében élen járó cégek szinte mindegyike a nyugati part déli csücskében teszteli járműveit. Vajon mi lehet az oka, hogy épp ezt az államot választja a legtöbb gyártó?
A Nissan új fejlesztésének köszönhetően a sofőr nélküli járművek ismeretlen helyzetekben sem válnának döntésképtelenné, ami elősegítené a technológia mielőbbi elterjedését.
A sofőr nélküli technológia valószínűleg a balesetek legnagyobb részét képes biztonságosan elkerülni. De mi a helyzet akkor, amikor nem lehet kivédeni az ütközést? Ki az, aki jobban „megérdemli”, hogy túlélje a balesetet?
A Bosch a Las Vegas-i CES kiállításon mutatja be, hogy az autók miként válhatnak hatékony partnerekké a hálózatba kapcsolás jóvoltából. Az internetelérés segítségével a jövőben a gépkocsi az otthon és a munkahely mellett egyfajta harmadik élettérré l...
Az állam kormányzója nemrég aláírta azt a törvényt, mely részletesen szabályozná a sofőr nélküli járművek üzemeltetését.
A jövő autói már önmagukat vezetik és egymással kommunikálnak. Íme, néhány jövőkép, ami hamarosan valósággá válhat.
A University of Washington Bothell azt szeretné, hogy triciklijük része legyen a vezető nélküli közlekedésről szóló párbeszédnek. A háromkerekű jármű szerintük olcsóbb és kisebb helyigényű alternatívát nyújtana, mint az autók....
Az első autonóm autók 2020-ban debütálhatnak, az eladások száma 2030-ra évi 24 millióra is növekedhet, a használatban lévő gépkocsik száma pedig elérheti a 71 milliót – derül ki a Berg Insight jelentéséből.
A cég komolyan foglalkozik az úgynevezett VTOL, vagyis függőleges le- és felszállásra képes járművek fejlesztésével.
Az óbudai Adasworks olyan kamerarendszer fejlesztésén dolgozik, mellyel más megoldásoknál energiahatékonyabb módon tájékozódhatnak a járművek. A cég nagy tempóban fejlődik, és szabványok kialakításával mutatja az utat az iparágnak...
Perth-ben megkezdődött a RAC Intellibus tesztelése. Az önvezető elektromos jármű az óceánparti úton fogja szállítani az utasokat.
Amennyiben kérdései vannak, vagy egy konkrét problémára keres megoldást, a Vodafone IoT-szakértői rendelkezésére állnak. Lépjen velük kapcsolatba!