A Google leányvállalata a JB Hunttal közösen teszteli a texasi utakon a Driver rendszert.
A vevő a konkurens Aurora lehet.
Negyedik generációs tesztautóval bővül az amerikai gyártó flottája.
Az együttműködés célja a közösségi autómegosztó szolgáltatások újabb szintre emelése.
A koronavírus-járvány miatti kényszerszünet után San Francisco környékén is indul a program.
A sofőr nélküli vezetés egyik kiváló terepe lehet a teherszállítás – akár az autópályán, akár iparövezeten belül.
A megtett 20 millió mérföld olyan, mintha nyolcszázszor kerülték volna meg a Földet.
Az azonban egyelőre még nem tisztázott, hogy a társaság új „nyomkövető” programja keretében megosztja-e a valós idejű helymeghatározási adatait a várossal.
A brit vállalkozás az egyik legnagyobb összegű befektetői finanszírozást szerezte meg.
Gőzerővel zajlanak a technológiai fejlesztések, és a valós forgalomban való „önvezetésre” is egyre több a példa.
A Google anyavállalata, az Alphabet tovább növeli kínai jelenlétét, mégpedig egy új leányvállalat létrehozásával Sanghajban.
A cég már hatszáz Chrysler Pacifica kisbuszt alakított önvezetővé, de úgy tűnik, ez korántsem elég az elképzeléseik megvalósításához. A távlati cél az önvezető taxiszolgáltatás elindítása.
A kaliforniai cég hamarosan a nagyközönség számára is elérhetővé teszi az autonóm technológiát, az önvezető kisbuszokban sofőr és ellenőrző személyzet nélkül is lehet majd utazni.
Ezúttal a fejlesztések terén évek óta élenjáró Waymo lépett partneri kapcsolatra a processzorgyártásban újra vezetői pozíciót megcélzó Intellel.
A autonóm gépkocsi egy napot töltött a chandleri rendőrkapitányságon és tűzoltóságon, ahol a megkülönböztető jelzéssel közlekedő járművek felismerését tesztelték.
A Google saját önvezető modellje, a Waymo csak korlátozott internet-hozzáférést fog kapni.
Amennyiben kérdései vannak, vagy egy konkrét problémára keres megoldást, a Vodafone IoT-szakértői rendelkezésére állnak. Lépjen velük kapcsolatba!