Ugyan még nem a közúton, hanem a ZalaZONE tesztpályán rótta a köröket a Lexus, de hasonlóra néhány éven belül a közúton is lehet példa.
Kaliforniában nemrég indult útjára az állam első kereskedelmi célú, autonóm kiszállítási szolgáltatása.
A jelenleg használt Super Cruise következő generációs változatára, az Ultra Cruise-ra 2023-ig várni kell.
Az Ericsson tanulmánya szerint az autó lesz a legfejlettebb okoseszköz a jövőben, a járműgyártók pedig már szoftvergyártóknak is tekinthetők.
A Ford, az Argo és a Walmart egy közös projekt keretében több amerikai nagyvárosban is elindította a szolgáltatást.
Hatalmas mennyiségű adat keletkezik az önvezető járművek tesztelése során.
A robotsofőrök kérdésköre sokkal összetettebb annál, mint ami a köztudatban elterjedt.
A Lexus-szal indul útjára az autonóm mobilitási program.
Az autóipar nagy átalakuláson megy át az elektrifikáció, a digitalizáció és az autonóm fejlesztések miatt.
Az Amerikában bejegyzett, de lényegében kínai cég nem szerénykedik, szerintük a világ jelenleg legjobb négyes szintű sofőr nélküli rendszerét hozták létre.
A kísérleti fázisban az önjáró autók egy kilenc megállóból álló útvonalon közlekednek Indianapolis városában.
A vállalat a versenyelőny biztosítása miatt minél hamarabb pályára lépne.
Vajon a jövőben, amikor ember és gép együtt dolgozik az utakon vagy akár a műtőkben, akkor kié lesz a végső felelősség?
A hálózatba kapcsolt járművek hamarosan már nemcsak a sofőrrel, de egymással és az okosúthálózattal is képesek lesznek kommunikálni.
Az amerikai-kínai startup bemutatta a vállalat autonóm járműveihez fejlesztett új generációs érzékelők platformját.
Baleset egy önvezető autóval, műhibaper a robotasszisztens ellen. Két példa arra, hogy a technológia lassan az életünk minden területét átszövi.
Évek óta keresik a megoldást az autonóm irányításra a stabilitási határon túl, amikor a gépkocsit a vezető már nem tudja irányítani.
A Fuji lábánál épülő okosvárosban új technológiákat tesztelnek például a robotika és a mesterséges intelligencia területén.
A Waymo ex-mérnökei által alapított robotikai startup egyelőre kizárólag árut szállíthat a kijelölt kaliforinai körzetekben.
Amennyiben kérdései vannak, vagy egy konkrét problémára keres megoldást, a Vodafone IoT-szakértői rendelkezésére állnak. Lépjen velük kapcsolatba!