Hogyan terjed a koronavírus a hírekben?

Hogyan terjed a koronavírus a hírekben?

Hogyan terjed a koronavírus a hírekben?

IoT Podcast

1 perc

A világjárványt okozó vírus nemcsak az emberek között, hanem a hírek világában is exponenciálisan terjedt.

A teljes adást itt hallgathatja meg:

Egy hazai cég megvizsgálta és folyamatosan elemzi a magyar weboldalakon megjelent információkat is. Az elmúlt fél évet tekintve több mint 30 ezer cikket vizsgálnak.

De nem ez a fő üzlet számukra, ez a fajta mesterséges intelligenciával, gépi tanulással támogatott hírelemzés inkább hobbi. Az viszont már sokkal érdekesebb a vállalatok szempontjából, hogy mit lehet kezdeni ezzel a technológiával, például az ügyfélszolgálatokon.

Az elmúlt két évben az adatbányász és szöveganalitikai megoldásokat szállító Clementine cég a Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal pályázati támogatásból valósította meg innovatív ügyfélszolgálati robotasszisztensét.

A csaknem 180 millió forintos projekt eredményeként létrejött Cassandra rávilágít az ügyfélinterakciók rejtett, de hasznos információtartalmára, racionalizálja a call centerek napi működését. Továbbá hozzájárul az ügyfélszolgálatok által nyújtott szolgáltatás minőségének javításához, és javítja az ügyfélélményt.

Az interjúban a Clementine ügyvezető igazgatója elmondta: a koronavírus-járvány beigazolta, hogy továbbra is nagy szükség van a telefonos ügyfélszolgálatokra, és sokak számára jelenleg és hosszabb távon is ez az elsődleges ügyfélkapcsolati pont.

Körmendi Györggyel a Trend FM műsorában Szűcs Péter beszélgetett.