A chatbotok már a koronavírusról is egyre többet tudnak

A chatbotok már a koronavírusról is egyre többet tudnak

A chatbotok már a koronavírusról is egyre többet tudnak

big data

2 perc

A jelenlegi víruskrízis során nagyon fontos, hogy a hiteles forrásból származó, pontos és megbízható információ a lehető leggyorsabban jusson el mindenkihez. A szervezetek, cégek és a közösség támogatására ezért az Isobar kifejlesztett és mindenki számára elérhetővé tett egy virtuális asszisztens megoldást.

A weboldalakra beilleszthető chatbot segítségével a vállalkozások és szervezetek hatékonyan oszthatják meg a COVID-19-et érintő legfrissebb információkat munkatársaikkal és a közösségükkel. Az első szervezet, amely ezt a megoldást bevezette, a Vöröskereszt Nemzetközi Bizottsága (ICRC) volt.

Legfrissebb információk egyenesen a WHO-tól

Az információs chatbot az intranetre vagy külső webhelyre történő beillesztését követően azonnal használatra kész, nem igényel fejlesztést, integrációt vagy további programozást. Ha viszont valaki szeretné saját tartalommal (nyitvatartás, szolgáltatások elérhetősége, szervezeti óvintézkedések stb.) kiegészíteni, akkor testre is szabható. A program tartalmazza az Egészségügyi Világszervezet (WHO) által a koronavírussal kapcsolatos legfrissebb hivatalos válaszokat, valamint minden egyéb tartalmat, protokollt és gyakran feltett kérdést.

A chatbot célja, hogy a nap 24 órájában egyszerűen és minél több felületen keresztül segítsen a beérkező kérdések megválaszolásában, így a vállalkozások és szervezetek a lehető leggyorsabban érhetnek el minél több embert a hivatalos információkkal. A COVID-19 arra ösztönzi a társaságokat, hogy fejlesszék magukat, és a válság negatív hatásait úgy minimalizálhatják, ha felhasználják a rendelkezésre álló eszközöket, szaktudást és erőforrásokat.

A mesterséges intelligencia – így például a gépi tanulás és a természetes nyelvfeldolgozás – fejlődése a felhasználók folyamatosan változó elvárásaihoz igazodik, a felhasználói interfészek (UI) folyamatos fejlődését váltja ki, új módokat nyitva a technológiával való interakcióban.

A virtuális asszisztensek, mint például a koronavírus-chatbot egy időmegtakarító és hatékonyságnövelő eszköz a munkatársak számára. Ahelyett, hogy monoton és ismétlődő feladatokkal foglalkoznának, a cégek az értékteremtő tevékenységekre összpontosíthatnak.

Az Isobar ingyenes tárhelyet kínál a következő hónapban, vagy mindaddig, amíg a járványhelyzet fennáll. A chatbot angol, német és francia nyelven érhető el, igény esetén később további nyelvi adaptációk is elkészíthetők.