m2m_zona
Esettanulmányok

Ahol már bevált - működő IoT-projektek

Hogy alaposabban megismerhesse, hogyan működnek az IoT- és M2M megoldások, milyen gyakorlati hasznuk van, összegyűjtöttünk néhány szakmai történetet.

Valós időben követi a vásárlóforgalmat a Musette

Az európai cipő- és táskamárka üzleti folyamatainak kézben tartását a Vodafone és az Intechsys közös IoT-megoldása is támogatja a látogatószám nyomon követésével.

További megvalósult IoT megoldások

Kérdezze szakértőinket!

Amennyiben kérdései vannak, vagy egy konkrét problémára keres megoldást, lépjen kapcsolatba a Vodafone IoT-szakértőivel.

Kapcsolatfelvétel
IoT Wiki

Mi az IoT?

Képzeljünk el egy világot, ahol nem csak az emberek, de a tárgyak is kapcsolatban állnak egymással és velünk! Egy világot, ahol körülöttünk minden reagál a változásokra, az autók, a közlekedési lámpák, az épületek és a közutak mind kommunikálnának egymással. Kontinenseken át követhetjük a vagyontárgyainkat, még a felhasználó előtt észlelhetjük a gyártási hibákat, szabályozhatjuk energiafogyasztásunkat – és még hosszan sorolhatnánk, mi mindent tesz lehetővé az IoT, magyarul "a dolgok internete".

IoT Wiki

Ismerje meg az IoT témakörhöz kapcsolódó alapfogalmakat!

Legkeresetteb szócikkek

  • Internet of Things
  • Bluetooth
  • Machine-to-Machine
  • VR szemüveg
  • If This Than That
Tanácsadás

Miért a Vodafone?

Az oldal szakmai partnere a Vodafone, aki több mint 20 éve, az első cégek között kezdett el M2M és IoT megoldásokkal foglalkozni. A Vodafone IoT kapcsolatainak száma azóta meghaladta az 50 milliót. Szakértői azon dolgoznak, hogy itthon is minél több vállalat kihasználhassa az IoT-technológiában rejlő lehetőségeket.

Gondolkodjunk együtt, hogy az IoT-technológiával a legtöbbet hozhassa ki vállakozásából!

A Vodafone szakértői rendlekezésére állnak, ha kérdése van, vagy ha cégre szabott ajánlatot kérne.

Kapcsolatfelvétel
IoT Podcast

IoT Zóna - rádióinterjúk a Trend Fm 94.2-ről

Tudjon meg még többet az IoT- és M2M kommunikációról a Trend Fm hullámhosszán hallható műsorunkból!
Szakmai beszélgetések, érdekességek heti rendszerességgel.

Hallgasson bele!

Az egyre nagyobb intenzitású kibertámadások ismét ráirányítják a figyelmet a kiberhadviselésre és a vállalati rendszerek, infrastruktúrák védelmére.

Legnépszerűbb rádióinterjúk

  • Vodafone-díjat nyert az Entremo okosórája
  • Beindította a digitalizáció motorjait a világjárvány
  • Még súlyosabb az informatikushiány, mint a járvány előtt
Események
m2m_zona

Témáink

  • agrár
  • autó
  • big data
  • biztonság
  • egészség
  • energia
  • gyártás
  • közszolgáltatás
  • kereskedelem
  • logisztika
  • pénzügy
  • szórakozás
  • még több IoT
  • Esettanulmányok
  • IoT Wiki
  • Tanácsadás
  • IoT Podcast
  • Események
Nagy népszerűségnek örvend a bécsi chatbot

témáink

  • agrár
  • autó
  • big data
  • biztonság
  • egészség
  • energia
  • gyártás
  • közszolgáltatás
  • kereskedelem
  • logisztika
  • pénzügy
  • szórakozás
  • még több IoT

Nagy népszerűségnek örvend a bécsi chatbot

Tavaly összesen 2,3 millió választ adott a WienBot.
közszolgáltatás

2022. január 28. 2022. 01. 28.

1 perc
Nagy népszerűségnek örvend a bécsi chatbot

Nagy népszerűségnek örvend a bécsi chatbot

Tavaly összesen 2,3 millió választ adott a WienBot.

közszolgáltatás

2022. január 28. 2022. 01. 28. 1 perc

Álláskeresés: tör előre a mesterséges intelligencia

Álláskeresés: tör előre a mesterséges intelligencia

Álláskeresés: tör előre a mesterséges intelligencia

A személyes találkozót ugyanakkor nem válthatják ki az algoritmusok.

big data

2021. november 08. 2021. 11. 08. 3 perc

Chatbot dolgozik a Fővárosi Vízművek ügyfélszolgálatán

Chatbot dolgozik a Fővárosi Vízművek ügyfélszolgálatán

Chatbot dolgozik a Fővárosi Vízművek ügyfélszolgálatán

Eddig 26 ezer – átlagosan heti 900-1000 – alkalommal indítottak beszélgetést a gépi kollégán keresztül az ügyfelek.

energia

2021. április 20. 2021. 04. 20. 3 perc

Húsvéti tanácsokkal is segít az ÉletMentő applikáció

Húsvéti tanácsokkal is segít az ÉletMentő applikáció

Húsvéti tanácsokkal is segít az ÉletMentő applikáció

Most már a mentők ünnepi tanácsai is elérhetőek a Vodafone Alapítvány és az OMSZ közös alkalmazásának chatbotjában.

egészség

2021. április 01. 2021. 04. 01. 2 perc

Már 3000 esetben segített az ÉletMentő mobilalkalmazás

Már 3000 esetben segített az ÉletMentő mobilalkalmazás

Már 3000 esetben segített az ÉletMentő mobilalkalmazás

Egy éve indult el a segélyhívást gyorsabbá és hatékonyabbá tevő applikáció.

egészség

2021. február 19. 2021. 02. 19. 2 perc

Minden, amit az IoT-ről tudnia kell!

Segítség a bajban: chatbottal bővül az ÉletMentő applikáció

Segítség a bajban: chatbottal bővül az ÉletMentő applikáció

Segítség a bajban: chatbottal bővül az ÉletMentő applikáció

A Vodafone azt is bejelentette, hogy Siófokon mostantól elérhető az 5G.

közszolgáltatás

2020. augusztus 06. 2020. 08. 06. 2 perc

Virtuális piactéren kalapozhatnak a magyar startupok

Virtuális piactéren kalapozhatnak a magyar startupok

Virtuális piactéren kalapozhatnak a magyar startupok

Már kétmilliárd forint befektetés érkezett az első hazai startup-piactéren. Orvosi és állategészségügyi cégek is vannak a kedvezményezettek között....

pénzügy

2020. június 16. 2020. 06. 16. 3 perc

A chatbotok már a koronavírusról is egyre többet tudnak

A chatbotok már a koronavírusról is egyre többet tudnak

A chatbotok már a koronavírusról is egyre többet tudnak

A jelenlegi víruskrízis során nagyon fontos, hogy a hiteles forrásból származó információ a lehető leggyorsabban jusson el mindenkihez.

big data

2020. április 21. 2020. 04. 21. 2 perc

Bízza a robotprogramokra az új kollégák levadászását

Bízza a robotprogramokra az új kollégák levadászását

Bízza a robotprogramokra az új kollégák levadászását

Az AI-alapú megoldásokkal a toborzókra nehezedő, időigényes munkafolyamatok nagymértékben kiválthatók.

pénzügy

2020. február 29. 2020. 02. 29. 2 perc

Az automatizálás adathegyeket mozgat meg

Az automatizálás adathegyeket mozgat meg

Az automatizálás adathegyeket mozgat meg

A jövőben az ügyfelekkel történő kapcsolattartásnak és az IT-funkcióknak is a döntő többsége teljesen automatizált lesz.

big data

2019. december 05. 2019. 12. 05. 2 perc

Sokat lehet profitálni a mesterséges intelligenciából

Sokat lehet profitálni a mesterséges intelligenciából

Sokat lehet profitálni a mesterséges intelligenciából

A lehetőségek adottak, csak tudni kell élni velük.

big data

2019. augusztus 27. 2019. 08. 27. 2 perc

Bot vagy ember? Fogós kérdés a netezők számára

Bot vagy ember? Fogós kérdés a netezők számára

Bot vagy ember? Fogós kérdés a netezők számára

Az amerikai felhasználók többsége nem tudja megkülönböztetni a közösségi média chatbotjait a valódi emberektől.

big data

2019. július 03. 2019. 07. 03. 2 perc

7 nagy dobás a bankszektortól – Ezekre számítunk 2019-ben

7 nagy dobás a bankszektortól – Ezekre számítunk 2019-ben

7 nagy dobás a bankszektortól – Ezekre számítunk 2019-ben

Egyre-másra érkeznek az újabb innovatív fejlesztések, amelyek most már a nehézkesen változó pénzügyi szektort is elérik.

pénzügy

2019. január 28. 2019. 01. 28. 3 perc

Elvehetik a gépek az ügyfélszolgálatosok munkáját?

Elvehetik a gépek az ügyfélszolgálatosok munkáját?

Elvehetik a gépek az ügyfélszolgálatosok munkáját?

Egyre több irodai munkakörben jelennek meg a robotok, chatbotok és egyéb automatizálási technikák.

kereskedelem

2018. október 04. 2018. 10. 04. 1 perc

Sokat profitálhat az e-kereskedem az AI-megoldásokból

Sokat profitálhat az e-kereskedem az AI-megoldásokból

Sokat profitálhat az e-kereskedem az AI-megoldásokból

Egyre megszokottabbá válik, hogy chatbot-tal lehet csevegni, de az is, hogy a webáruházak algoritmusok segítségével készítenek prediktív elemzéseket....

kereskedelem

2018. szeptember 29. 2018. 09. 29. 3 perc

Hangalapú lehet a jövő kereskedelme

Hangalapú lehet a jövő kereskedelme

Hangalapú lehet a jövő kereskedelme

A párbeszédalapú vásárlás során a felhasználó hangjával vagy egy chatfelület segítségével választ és fizet.

kereskedelem

2018. június 04. 2018. 06. 04. 2 perc

Elege van az ügyintézésből? Bízza a robotokra!

Elege van az ügyintézésből? Bízza a robotokra!

Elege van az ügyintézésből? Bízza a robotokra!

Becslések szerint 2020-ra az ügyfelek és a cégek közötti interakciók 85 százaléka teljesen automatizált lesz.

közszolgáltatás

2018. május 09. 2018. 05. 09. 3 perc

Gond van az áramszámlával? Bécsben már chatbot segít

Gond van az áramszámlával? Bécsben már chatbot segít

Gond van az áramszámlával? Bécsben már chatbot segít

A virtuális ügyfélreferens már több mint húszezer online beszélgetést bonyolított le.

energia

2018. április 28. 2018. 04. 28. 1 perc

Legyőzik-e a robotprogramok az emberi hozzáadott értéket?

Legyőzik-e a robotprogramok az emberi hozzáadott értéket?

Legyőzik-e a robotprogramok az emberi hozzáadott értéket?

A munkaerőpiac globális átalakulása jelentős változásokat hozott a HR szakmában és a toborzás, kiválasztás folyamatában is.

közszolgáltatás

2018. március 19. 2018. 03. 19. 3 perc

Kérdezze szakértőinket!

Amennyiben kérdései vannak, vagy egy konkrét problémára keres megoldást, a Vodafone IoT-szakértői rendelkezésére állnak. Lépjen velük kapcsolatba!

Kapcsolatfelvétel
  • Impresszum
  • Jogi nyilatkozat
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Trend FM
  • Oldaltérkép
  • RSS csatorna
  • Hírlevél leiratkozás
A webhely Google-cookie-k segítségével nyújtja a szolgáltatásokat, szabja személyre a hirdetéseket és elemzi a forgalmat. Emellett a felhasználási adatokhoz a Google is hozzáférhet. A webhely használatával elfogadod a cookie-k használatát.
TOVÁBBI INFORMÁCIÓ    ÉRTEM