m2m_zona
Esettanulmányok

Ahol már bevált - működő IoT-projektek

Hogy alaposabban megismerhesse, hogyan működnek az IoT- és M2M megoldások, milyen gyakorlati hasznuk van, összegyűjtöttünk néhány szakmai történetet.

Magyar fejlesztésű elemzőprogram segítheti a vízilabdázókat

A Nextent Informatika Zrt. sportdiagnosztikai megoldása is támogatja a csapatok munkáját. A Vodafone-nal közösen fejlesztett rendszerrel még pontosabb elemzések készíthetők a játékosokról és az ellenfelekről is.

További megvalósult IoT megoldások

Kérdezze szakértőinket!

Amennyiben kérdései vannak, vagy egy konkrét problémára keres megoldást, lépjen kapcsolatba a Vodafone IoT-szakértőivel.

Kapcsolatfelvétel
IoT Wiki

Mi az IoT?

Képzeljünk el egy világot, ahol nem csak az emberek, de a tárgyak is kapcsolatban állnak egymással és velünk! Egy világot, ahol körülöttünk minden reagál a változásokra, az autók, a közlekedési lámpák, az épületek és a közutak mind kommunikálnának egymással. Kontinenseken át követhetjük a vagyontárgyainkat, még a felhasználó előtt észlelhetjük a gyártási hibákat, szabályozhatjuk energiafogyasztásunkat – és még hosszan sorolhatnánk, mi mindent tesz lehetővé az IoT, magyarul "a dolgok internete".

IoT Wiki

Ismerje meg az IoT témakörhöz kapcsolódó alapfogalmakat!

Legkeresetteb szócikkek

  • Internet of Things
  • Bluetooth
  • Machine-to-Machine
  • VR szemüveg
  • If This Than That
Tanácsadás

Miért a Vodafone?

Az oldal szakmai partnere a Vodafone, aki több mint 20 éve, az első cégek között kezdett el M2M és IoT megoldásokkal foglalkozni. A Vodafone IoT kapcsolatainak száma azóta meghaladta az 50 milliót. Szakértői azon dolgoznak, hogy itthon is minél több vállalat kihasználhassa az IoT-technológiában rejlő lehetőségeket.

Gondolkodjunk együtt, hogy az IoT-technológiával a legtöbbet hozhassa ki vállakozásából!

A Vodafone szakértői rendlekezésére állnak, ha kérdése van, vagy ha cégre szabott ajánlatot kérne.

Kapcsolatfelvétel
IoT Podcast

IoT Zóna - rádióinterjúk a Trend Fm 94.2-ről

Tudjon meg még többet az IoT- és M2M kommunikációról a Trend Fm hullámhosszán hallható műsorunkból!
Szakmai beszélgetések, érdekességek heti rendszerességgel.

Hallgasson bele!

Az egyre nagyobb intenzitású kibertámadások ismét ráirányítják a figyelmet a kiberhadviselésre és a vállalati rendszerek, infrastruktúrák védelmére.

Legnépszerűbb rádióinterjúk

  • Íme, egy app az akadálymentesebb kommunikációért
  • Még súlyosabb az informatikushiány, mint a járvány előtt
  • Íme, egy magyar cég, amely ázsiai digitalizációban is utazik
Események
m2m_zona

Témáink

  • agrár
  • autó
  • big data
  • biztonság
  • egészség
  • energia
  • gyártás
  • közszolgáltatás
  • kereskedelem
  • logisztika
  • pénzügy
  • szórakozás
  • még több IoT
  • Esettanulmányok
  • IoT Wiki
  • Tanácsadás
  • IoT Podcast
  • Események
Videóhívás és AR-alapú segítség a Vodafone ügyfélszolgálatán

témáink

  • agrár
  • autó
  • big data
  • biztonság
  • egészség
  • energia
  • gyártás
  • közszolgáltatás
  • kereskedelem
  • logisztika
  • pénzügy
  • szórakozás
  • még több IoT

Videóhívás és AR-alapú segítség a Vodafone ügyfélszolgálatán

A vállalat újabb fontos lépést tesz az ügyfélszolgálat digitalizációja felé.
közszolgáltatás

2021. december 29. 2021. 12. 29.

2 perc
Videóhívás és AR-alapú segítség a Vodafone ügyfélszolgálatán

Videóhívás és AR-alapú segítség a Vodafone ügyfélszolgálatán

A vállalat újabb fontos lépést tesz az ügyfélszolgálat digitalizációja felé.

közszolgáltatás

2021. december 29. 2021. 12. 29. 2 perc

Vállalati digitalizáció: a függőség, ami jól jön a cégeknek

Vállalati digitalizáció: a függőség, ami jól jön a cégeknek

Vállalati digitalizáció: a függőség, ami jól jön a cégeknek

A pandémia felértékelte a digitális fejlesztéseket az ügyfélmenedzsment terén is.

pénzügy

2021. április 30. 2021. 04. 30. 3 perc

Chatbot dolgozik a Fővárosi Vízművek ügyfélszolgálatán

Chatbot dolgozik a Fővárosi Vízművek ügyfélszolgálatán

Chatbot dolgozik a Fővárosi Vízművek ügyfélszolgálatán

Eddig 26 ezer – átlagosan heti 900-1000 – alkalommal indítottak beszélgetést a gépi kollégán keresztül az ügyfelek.

energia

2021. április 20. 2021. 04. 20. 3 perc

A jövő ügyfélszolgálata okosszemüvegen keresztül segít

A jövő ügyfélszolgálata okosszemüvegen keresztül segít

A jövő ügyfélszolgálata okosszemüvegen keresztül segít

Forradalmasítja a virtuális technikai segítségnyújtást az Epson új Moverio szemüvege.

kereskedelem

2020. augusztus 17. 2020. 08. 17. 2 perc

Hogyan terjed a koronavírus a hírekben?

Hogyan terjed a koronavírus a hírekben?

Hogyan terjed a koronavírus a hírekben?

A világjárványt okozó vírus nemcsak az emberek között, hanem a hírek világában is exponenciálisan terjedt.

IoT Podcast

2020. július 29. 2020. 07. 29. 1 perc

Minden, amit az IoT-ről tudnia kell!

Az automatizálás adathegyeket mozgat meg

Az automatizálás adathegyeket mozgat meg

Az automatizálás adathegyeket mozgat meg

A jövőben az ügyfelekkel történő kapcsolattartásnak és az IT-funkcióknak is a döntő többsége teljesen automatizált lesz.

big data

2019. december 05. 2019. 12. 05. 2 perc

Elvehetik a gépek az ügyfélszolgálatosok munkáját?

Elvehetik a gépek az ügyfélszolgálatosok munkáját?

Elvehetik a gépek az ügyfélszolgálatosok munkáját?

Egyre több irodai munkakörben jelennek meg a robotok, chatbotok és egyéb automatizálási technikák.

kereskedelem

2018. október 04. 2018. 10. 04. 1 perc

Magyarországra jöhetnek a humanoid robotok

Magyarországra jöhetnek a humanoid robotok

Magyarországra jöhetnek a humanoid robotok

A japán fejlesztésű Pepper a legkorszerűbb mesterséges intelligenciával és hangfelismerő technológiával rendelkezik.

kereskedelem

2018. szeptember 06. 2018. 09. 06. 2 perc

Elege van az ügyintézésből? Bízza a robotokra!

Elege van az ügyintézésből? Bízza a robotokra!

Elege van az ügyintézésből? Bízza a robotokra!

Becslések szerint 2020-ra az ügyfelek és a cégek közötti interakciók 85 százaléka teljesen automatizált lesz.

közszolgáltatás

2018. május 09. 2018. 05. 09. 3 perc

Gond van az áramszámlával? Bécsben már chatbot segít

Gond van az áramszámlával? Bécsben már chatbot segít

Gond van az áramszámlával? Bécsben már chatbot segít

A virtuális ügyfélreferens már több mint húszezer online beszélgetést bonyolított le.

energia

2018. április 28. 2018. 04. 28. 1 perc

Kérdezze szakértőinket!

Amennyiben kérdései vannak, vagy egy konkrét problémára keres megoldást, a Vodafone IoT-szakértői rendelkezésére állnak. Lépjen velük kapcsolatba!

Kapcsolatfelvétel
  • Impresszum
  • Jogi nyilatkozat
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Trend FM
  • Oldaltérkép
  • RSS csatorna
  • Hírlevél leiratkozás
A webhely Google-cookie-k segítségével nyújtja a szolgáltatásokat, szabja személyre a hirdetéseket és elemzi a forgalmat. Emellett a felhasználási adatokhoz a Google is hozzáférhet. A webhely használatával elfogadod a cookie-k használatát.
TOVÁBBI INFORMÁCIÓ    ÉRTEM