A Supermarket 2.0 rendszert a vezető nélküli szállítórobotokhoz, az AGV-khez használják.
A pilóta nélküli repülő a hatalmas gyári parkolóban beazonosítja a megrendelt kész járműveket, így egyszerűsíti a kiszállítás előkészítését.
Egészen pontosan a WirelessCar 75,1 százalékát szerzik meg.
A csúcstechnológiát alkalmazó üzem hosszabb távon több száz új munkahelyet teremt.
A kínai Byton valódi autógyártóvá szeretne válni. Luxuslimuzinjuk sorozatgyártását 2021-re ígérik.
A sofőr nélküli vezetés fokozatosan formálhatja át a mobilitási kultúrát – egyre kevesebb múlik az emberen, egyre több a technológián.
Az esztergomi vállalat több milliárd forintot fordít arra, hogy a már eddig is alkalmazott robotokat még inkább összekapcsolja.
A jogi keretrendszer fogja eldönteni, hogy ki nyer a teljesen automata gépkocsik fejlesztési versenyében.
A fizikai objektumok digitális leképezése központi szerepet játszhat az intelligens berendezések nyújtotta lehetőségek kihasználásában.
A Navigant Research nemrég kiértékelte az automatizált vezetési rendszereket és cégeket – a végeredmény pedig kifejezetten meglepőnek bizonyult.
Ismét megrendezték a szektor képviselői számára a Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) járműipari konferenciáját. A rendezvény célja, hogy lehetőséget adjon az ágazat jelenének és továbblépési lehetőségeinek a megvitatására....
Az autonóm vezetés nem csak egyféleképpen jelenhet meg, sokkal inkább egy skáláról van szó, melynek egyik végén a mai autók találhatóak, a másikon pedig a teljesen vezető nélküli járművek.
Amikor egy új iparág még éppen csak kialakulóban van, gyakorta előfordul, hogy a piac technológiai szempontból eléggé töredezett. Ezt előbb-utóbb az egységes szabványok orvosolhatják.
Az állam kormányzója nemrég aláírta azt a törvényt, mely részletesen szabályozná a sofőr nélküli járművek üzemeltetését.
A csatlakoztatott autók több fronton is új kihívásokat hoznak az iparági szereplőknek: változnak a vásárlói elvárások, és a konkurencia is további szereplőkkel bővült.
A Tesla S modellek figyelmeztetik a sofőröket, ha túl gyorsan hajtanak, de hamarosan megérkezhetnek a világ első robot teherautói is.
A GeoManager megoldással korlátozni lehet, hogy a céges autóflották vezetői legfeljebb mekkora sebességgel haladhatnak munkájuk során.
A szülők szívesen meghatároznák a sebességet, az utasok számát és a hazatérés idejét.
A Google önmagukat vezető autói csaknem készen állnak arra, hogy a közutakon is elkezdődjön a járművek tesztelése.
Amennyiben kérdései vannak, vagy egy konkrét problémára keres megoldást, a Vodafone IoT-szakértői rendelkezésére állnak. Lépjen velük kapcsolatba!