Az elmúlt évek változásai magukkal hozták az informatika hallatlan mértékű fejlődését és a digitális világ térnyerését – a kereskedelemben is.
A nyakörvben lévő hatóanyagok megakadályozzák az újrafertőződést is.
Az online piac a 2020-as rekord év után vesztett ugyan a sebességéből, de még mindig kétszer gyorsabb volt a tavalyi bővülés, mint a COVID előtt.
Az online kiskereskedelemben nagyívű fellendülés tapasztalható, így a GVH is kiemelt figyelemmel követi a piaci szegmenst.
Tavaly a vásárlások egytizede a webáruházakon keresztül történt.
A járványhelyzet miatt már eddig is sorra dőltek meg a rekordok az e-kereskedelemben.
A hazai webáruházak 43 százalékának növekedett a forgalma a pandémia kezdete óta.
Egy év alatt harmadszor múlta felül minden korábbi teljesítményét az internetes és csomagküldő értékesítés.
2021-re az e-kereskedelem vált az egyik legjövedelmezőbb online vállalkozási formává.
Mostanra csaknem egymillióra nőtt a digitálisan érett, az innovatív pénzügyi megoldásokra nyitottak köre hazánkban.
A tavaszi járványhelyzet idején 188 milliárd forintot költöttünk el az interneten.
Több mint 50 ezer új vásárló jelent meg a magyar online kiskereskedelmi piacon.
A Cleveron 402-es robot segítségével a vásárló akár 10 másodperc alatt átveheti a megrendelését.
A hazai e-kereskedelem sajátossága a készpénzes fizetés túlsúlya, de fokozatosan az online bankkártyás tranzakciók száma is növekszik.
Négy év alatt több mint 2,5-szeresére nőtt a forgalom.
Hét év fejlesztés után dobta piacra a világ első webáruházra köthető mesterséges intelligencia szoftverét egy magyar startup.
Évről évre többet vásárolunk mobilon.
Idén már 180 milliárd forint értékben rendeltek a magyarok az internetről.
A Budapesti Békéltető Testület összegyűjtötte, hogy mire figyeljenek az online kereskedők.
Amennyiben kérdései vannak, vagy egy konkrét problémára keres megoldást, a Vodafone IoT-szakértői rendelkezésére állnak. Lépjen velük kapcsolatba!