Digitális kitörési lehetőségek a kereskedelemben

Kapcsolódó cikkek

Digitális kitörési lehetőségek a kereskedelemben

Mindent egy helyen a megfelelő online webáruházban

kereskedelem

2 perc

Az elmúlt évek változásai magukkal hozták az informatika hallatlan mértékű fejlődését és a digitális világ térnyerését. Ennek következtében mindenki sorra hozta létre webáruházát, mellette volt, aki megtartotta, volt, aki nem a valóságos üzletét. Nagyon sok vállalkozás egyből az online kereskedelemmel lépett a piacra, és így próbál érvényesülni.

Az biztos, hogy vásárlóként sokszor nehéz dolgunk van, ha el akarunk igazodni a webáruházak világában. Ha nagyon általános termékre vadászunk, előfordulhat, hogy nagyon sok webáruház között kell bóklászni. Akkor is ez történik, amikor egyszerre több különböző terméket szeretnénk megvásárolni. Kellene egy háztartási robotgép a konyhába, egy fűnyíró a kertbe és a gyereknek egy társasjáték húsvétra. 

Szerencsés esetben mindent egy helyről

A BestMarkt webáruház az a hely, ahonnan mindent egy helyről be tudunk szerezni. Azzal, hogy nem ülünk be az autóba, és nem személyesen intézzük el vásárlásainkat, már jelentős időt, és így pénzt takarítunk meg magunknak. Hiszen már egy adott termék beszerzése is órákat vehet igénybe. Ezt a megtakarítást még tudjuk növelni azzal, ha nem töltünk el sok időt az interneten, a webáruházak rengetegében, hogy minden egyes termék esetében megtaláljuk a megfelelő boltot.

Vannak olyan webáruházak, és a BestMarkt is ilyen, ahol számos kategóriára bukkanhatunk, azon belül alkategóriákra, és azon belül is jó néhány terméket böngészhetünk. A keresésünket nagyban megkönnyítik az okos szűrési feltételek, amelyek mindig az adott kategóriának megfelelő szempontokat összesítik. Az oldalak alján a webáruház részletes információkkal lát el az adott kategóriáról.

Így lehetőségünk van arra, hogy többféle termék egyidejű vásárlása esetén azokat ne több különböző portálról, hanem itt, a BestMarktnál, egy helyen tudjuk beszerezni.

A minőség minden esetben alapvető

Akármilyen jól strukturált egy webáruház és elérhetők az általunk kiválasztott termékek, elengedhetetlen, hogy az adott webáruházat és az árucikkeit a magas minőséggel egy szinten kezeljük. A minőségnek nemcsak termékszinten és a weboldal összeállításában kell megjelennie, hanem az ügyfélszolgálattól kezdve a fizetési feltételek megfelelő megbízhatóságán át egészen a minőségi csomagkiszállításig vagy akár a vásárlás utáni ügyfélkezelésig.

A garanciális kérdések és a szerviz

A minőségi szolgáltatásoknak kiemelt része a garancia. A kiválóan működő webáruházak esetében is előfordul, hogy olyan termékeket forgalmaznak, amelyek meghibásodnak. Ilyenkor a termék gyors és szakszerű visszavétele rendkívül fontos, lehetőleg térítésmentesen.

Ha lehetőség van a termék javítására, akkor azt a BestMarkt saját hatáskörben el tudja dönteni, hogy javítható-e a belső szervizük szakembereivel vagy pedig tovább kell küldeni külsős partnereikhez, azaz a gyártó cég központjába. Ez különösen műszaki termékeknél kiemelt jelentőségű. Ha nem nincs mód a termék javítására, úgy illik biztosítani a csere vagy a visszavásárlás lehetőségét.