Magyarország legnagyobb elektromos töltőállomását alakították ki Budapesten, a XI. kerületben.
Most, amikor küszöbön a klímaváltozás, nem elég csak beszélni róla, cselekedni is kell! Tegyen Ön is a környezetért, csökkentse ökológiai lábnyomát!
Folytatódik a robotok iránti kereslet dinamikus növekedése az olyan ágazatokban is, mint a logisztika és a kiskereskedelem.
Az autóipar már éppen kilábalt volna a korábbi gazdasági válságból, de a kereskedelmi háborúk és a 2020-as világjárvány újabb csapást mért rá.
Az eStroller a német Bosch és a svéd Emmaljunga közös fejlesztése.
Az egyik kulcskérdés, hogy mit is jelent az ISO 15118 szabvány. A M2M Zóna legutóbbi műsorában erről is beszélt a Magyar Elektromobilitás Szövetség elnöke.
A dél-koreai gyártó a következő öt évben több mint 21 milliárd dollárt invesztál az elektromos autók, az önvezető járművek és a kapcsolódó legújabb technológiák kutatás-fejlesztésébe. A megnövelt büdzsé mellett 45 ezer alkalmazott felvételét is terve...
A Port Liner fejlesztése teljesen elektromos meghajtású, és a megfelelő áramszolgáltató kiválasztásával igyekeznek minél alacsonyabban tartani a károsanyag-kibocsátást.
A PwC elemzése szerint a gépjárműpiac 2030-ig radikális változásokon megy át. Az új megosztási módok elterjedése miatt a gépkocsik száma Európában 200 millióra, míg az Egyesült Államokban 212 millióra csökkenhet. Ezzel szemben Kína gépkocsiállománya ...
Bemutatta koncepciójárművét a kevésbé ismert Byton startup.
A német autógyártó nemcsak elképzelte a közlekedés jövőjét, hanem egy vadonatúj prototípus formájában meg is mutatta, hogyan nézhetnek ki az autók bő egy évtized múlva.
Európa még mindig komoly lemaradásban van Ázsiához képest, de Hollandiának sikerült beelőznie a korábbi élenjáró Kínát.
Összefogott több nagy autógyártó, hogy közösen építsék ki a villámtöltőkkel felszerelt európai hálózatukat. Céljuk, hogy ezzel is elhárítsák az utolsó akadályokat az elektromobilitás útjából.
15 éven belül az Egyesült Államokban megtett utak negyedét elektromos meghajtás és önvezető technológia segíti majd.
A német Daimler első e-kamionja akár 350 kilométer megtételére is képes. Ez a teljesítmény még nagyon kevés a hosszú távú szállításra, de a közeli városok közötti közlekedéshez elegendő lehet.
Elsősorban a nagy autógyártók beszállítói hálózatának csökkentése és az élő munkaerő mérséklése jelentheti a legnagyobb veszélyt.
A Roland Berger és az fka német tanácsadócég második negyedéves rangsorában Franciaország és Németország lett még dobogós helyezett.
A gyártó néhány autonóm funkcióval is kiegészíti az elektromos modelljét, a Leaf EV-t.
Tavaly átlagosan már 270 kilométert tudtak megtenni egy töltéssel az elektromos autók. A hatótávolság 2020-ra várhatóan 450 kilométerre nő – derül ki az IFUA Horváth & Partners tanulmányából.
Amennyiben kérdései vannak, vagy egy konkrét problémára keres megoldást, a Vodafone IoT-szakértői rendelkezésére állnak. Lépjen velük kapcsolatba!