A legújabb NFC-s fejlesztéseket mutatja be a McKinsey boltja
A legújabb NFC-s fejlesztéseket mutatja be a McKinsey boltja
2019. október 17.
Az Észak-Amerika legnagyobb bevásárló- és szórakoztatóközpontjában lévő üzletben a legfejlettebb kereskedelmi technológiákat tesztelhetik a cégek és próbálhatják ki a vásárlók.
A vevők a termékeken elhelyezett NFC-címkéket mobiltelefonjukkal olvashatják le, így jutnak hozzá a részletes információkhoz. A címkék, vagy angolul tag-ek segítségével a termékek nemsokára egy virtuális bevásárlókosárba is behelyezhetők lesznek, távozáskor pedig a vásárló okostelefonja segítségével fizetheti ki azokat.
A Modern Retail Collective elnevezésű üzletet a McKinsey & Company menedzsment tanácsadó cég működteti a minnesotai Bloomingtonban. A tech-es innovációkat felvonultató egységet a 266 ezer négyzetméter alapterületű Mall of America bevásárlóközponton belül alakították ki. Tervezésénél fő szempont volt, hogy a kereskedők és a brandek minél többféle új megoldást próbálhassanak ki.
A vevők is betekintést nyerhetnek a jövő kereskedelmébe. A többi között virtuálisan, kiterjesztett valóságot (AR) megjelenítő tükrök segítségével próbálhatják fel a kiszemelt ruhákat, vagy egyszerűen az NFC-címkét a mobiljukkal leolvasva, applikáció letöltése nélkül juthatnak azonnali információhoz egy adott termékről. Az üzletben kipróbálhatók az újabb, az eddigeknél gyorsabb fizetési módok is, köztük a mobil- és a kriptovalutás lehetőségek.
A Modern Retail Collective működése révén a legkorszerűbb adatokkal és elemzésekkel láthatjuk el a kereskedőket, akik így megalkothatják üzletük jövőképét – vázolta fel Praveen Adhi, a tanácsadócég munkatársa.
Forrás: