A globális járvány gyökeresen felforgatta a kereskedelmet, a munkavégzést és a pénzügyi világot is.
Mostanra csaknem egymillióra nőtt a digitálisan érett, az innovatív pénzügyi megoldásokra nyitottak köre hazánkban.
Az egységes digitális fizetések globális elterjesztésén dolgozik az American Express, a Discover, a Mastercard és a Visa.
A konnektivitás korában a technológiai eszközök megtöbbszörözik a vállalkozások kezében lévő lehetőségeket.
Szakértői tippek, hogy mire érdemes figyelni az ünnepi rohanásban.
A pénzintézeteknek a változó ügyféligényekkel, a fintech cégekkel és a más ágazatokból érkező konkurens szolgáltatásokkal is számolniuk kell.
A brit fogyasztók több mint fele – 54 százaléka – ma már biometrikus azonosításhoz kötné a pénzügyi tranzakciók lebonyolítását az Experian felmérése alapján.
Bár a mobiltelefonos fizetés egyre több vásárló számára jelent vonzó alternatívát, mégsem élnek annyian a lehetőséggel napjainkban, mint ahogy arra a szakértők korábban számítottak.
Egy felmérésben megkérdezettek több mint háromnegyede használ a készpénzen és a bankkártyán kívüli megoldásokat. Egyre többen nyúlnak a telefonjuk, és nem a pénztárcájuk után.
Amennyiben kérdései vannak, vagy egy konkrét problémára keres megoldást, a Vodafone IoT-szakértői rendelkezésére állnak. Lépjen velük kapcsolatba!