A futurisztikus kinézetű, vezető nélküli hajót egyszerre akár öt utas is kényelmesen használhatja.
Az Amerikában bejegyzett, de lényegében kínai cég nem szerénykedik, szerintük a világ jelenleg legjobb négyes szintű sofőr nélküli rendszerét hozták létre.
Évek óta keresik a megoldást az autonóm irányításra a stabilitási határon túl, amikor a gépkocsit a vezető már nem tudja irányítani.
A nagy mennyiségű információk megfelelő feldolgozásából a járműipar és az autósok is sokat profitálhatnak.
Az autonóm minibuszt az Amazon által felvásárolt amerikai-ausztrál startup mutatta be.
Negyedik generációs tesztautóval bővül az amerikai gyártó flottája.
A vízi járművet egy robot irányítja, amelyet az IBM által kidolgozott mesterséges intelligenciával készítettek fel az útra.
A svéd gyártó 2022-ben tervezi bemutatni a Luminar amerikai startuppal közös lézeres technológiáját.
Az önvezető járművek piacának gyorsuló bővülésére számít az online kereskedőóriás.
Látványos akcióval lépett ismét színre Anthony Levandowski, az autóipar hírhedt figurája.
A startup ma már napi többszöri sofőrmentes fuvart bonyolít le Arizonában.
Ahelyett, hogy kutatócsoportok fésülnék át az erdőket, gyorsabb és hatékonyabb lesz egy „falkányi” drónt bevetni.
A helyi lakosok most ingyen kipróbálhatják az elektromos önvezető járművet.
Egy amerikai tengerészeti hadgyakorlat ellátmányát AACUS önvezető rendszer segítségével szállították a célpontra.
Milyen szenzorok szükségesek egy autonóm járműbe? És mi a szerepe a döntéshozó AI-rendszereknek? Egyáltalán: hogyan tanítsuk meg vezetni a mesterséges intelligenciát? Takács Árpád, az AImotive szakmai kommunikációs vezetője beszélt az érdekességekről...
Egyre megszokottabb jelenséggé válhat az internetre csatlakoztatott autó, és a sofőr nélküli technológia ígérete is egyre inkább megvalósulni látszik. Íme, két olyan fejlesztés, melyek idáig is és a jövőben is nagy szerepet kaphatnak az iparág formál...
A hagyományos járművekben elég egy átlátszó szélvédő, hogy a sofőr rajta tudja tartani a szemét az utakon. Az önállóan vezető rendszereknek azonban komplex szenzorokra van szüksége a biztonságos „látáshoz”.
A japán autógyártó is bemutatta első sofőr nélküli modelljét: a cég egyik korábbi luxusdarabját szerelték fel különböző szenzorokkal, hogy felismerje az akadályokat.
Amennyiben kérdései vannak, vagy egy konkrét problémára keres megoldást, a Vodafone IoT-szakértői rendelkezésére állnak. Lépjen velük kapcsolatba!