A jelenleg használt Super Cruise következő generációs változatára, az Ultra Cruise-ra 2023-ig várni kell.
Az Ericsson tanulmánya szerint az autó lesz a legfejlettebb okoseszköz a jövőben, a járműgyártók pedig már szoftvergyártóknak is tekinthetők.
Hatalmas mennyiségű adat keletkezik az önvezető járművek tesztelése során.
A robotsofőrök kérdésköre sokkal összetettebb annál, mint ami a köztudatban elterjedt.
A kísérleti fázisban az önjáró autók egy kilenc megállóból álló útvonalon közlekednek Indianapolis városában.
A vállalat a versenyelőny biztosítása miatt minél hamarabb pályára lépne.
A General Motors tulajdonában lévő cég még idén megkezdi a pilot időszakot.
A legújabb autonóm mobilitási együttműködésben több nagyvállalat is részt vesz.
A jövő autonóm közlekedésére fókuszáló projektek újabb kiindulópontja Michigan.
A nagy bejelentésekről és gigantikus tervekről híres cég már „nagyon közel áll” az ötödik szintű autonóm vezetési technológiához.
A svéd gyártó 2022-ben tervezi bemutatni a Luminar amerikai startuppal közös lézeres technológiáját.
A Smart Summon funkció egyelőre csak a kiválasztott ügyfelek számára lesz elérhető.
Az emberek többsége egyelőre még tart a vezető nélküli technológiától, azaz jobban bíznak a hús-vér sofőrökben.
Kína legnagyobb ipari városában autonóm gépjárművek szállítják majd az utasokat, bár egyelőre csak teszt jelleggel.
50 millió dollárt fordítanak az összekapcsolt és autonóm jármű-infrastruktúra további fejlesztésére.
Az ausztrál közlekedési bizottság szerint minden esetben kell lennie egy jogi személynek, aki felelős az automata vezetésért.
A szigetország mindent megtesz, hogy 2021-re vezető nélküli járművek közlekedhessenek az útjain.
Április elejétől érvényét veszti az az előírás, hogy minden önjáró autóban ülnie kell egy sofőrnek is, aki szükség esetén átveszi a kormányt. Kaliforniában jelenleg 50 cég tesztelhet autonóm járműveket.
Amennyiben kérdései vannak, vagy egy konkrét problémára keres megoldást, a Vodafone IoT-szakértői rendelkezésére állnak. Lépjen velük kapcsolatba!