Tarol az Apple Watch

Tarol az Apple Watch

Tarol az Apple Watch

szórakozás

1 perc

A Fortune felmérése szerint az Apple Watch a legnépszerűbb okosóra a piacon.

Kutatásukban nem is kis fölénnyel vezet az almás cég órája, egész pontosan 80 százalékos piaci részesedést tudhat magáénak a csatlakoztatott órák piacán – számolt be róla az imagazin.hu.

Néhány érdekesség 

Trendi technológia: Mit tudnak a viselhető eszközök?

Az Asymco elemzői 21 millió Apple Watch értékesítését várják az első egy évben, vagyis jövő áprilisig.

A Creative Strategies 100 millió darab „almás” okosóra eladására számít 2017-re, vagyis a várakozásaik szerint egyértelműen gyorsul az eladások üteme.

Érdekes eredmény – bár erre lehetett is számítani –, hogy a vásárlók 30 százaléka még sosem viselt semmilyen órát a csuklóján az Apple Watch előtt.

A kutatásból az is kiderült, hogy míg az iPhone-jukat átlagosan 38 másodpercig nyomkodják a tulajdonosaik, a csatlakoztatott órát mindössze 6,9 másodpercig használják. Persze ez nem meglepő, hiszen az Apple Watch készüléken nincs böngésző, és az alkalmazások is sokkal korlátozottabban használhatak, mint a telefonokon. További részleteket itt olvashat