Csúcsidő: hogyan kerülje el a nagy tömeget a vásárlásnál?

Csúcsidő: hogyan kerülje el a nagy tömeget a vásárlásnál?

Csúcsidő: hogyan kerülje el a nagy tömeget a vásárlásnál?

IoT Podcast

1 perc

Már a karácsony előtti időszakban is sokaknak jól jöhetett a LocSight alkalmazása, de a későbbiekben is kifejezetten hasznos lehet. A koronavírus-járvány miatt ugyanis továbbra is fontos lesz tudnunk, hogy hová és mikor induljunk el vásárolni úgy, hogy a lehető legkevesebb emberrel találkozzunk.

A teljes adást itt hallgathatja meg:

A Helix Consulting és a CBRE Magyarország egy online platformon tette közzé első körben a budapesti és Pest megyei plázák, hipermarketek és bevásárlóparkok látogatottsági adatait.

A két hazai cég által közösen fejlesztett felületen az érdeklődőknek csak ki kell választaniuk a számukra érdekes kereskedelmi egységet. A megjelenő, naponta frissülő táblázat színezése megmutatja, hogy a hét egyes napjain és óráiban mennyire forgalmas az adott bevásárlóközpont.

Vidéki plázákra is kiterjesztették

A LocSight forgalomfigyelő weboldal néhány nap alatt tízezres nagyságrendű érdeklődőt vonzott. Épp ezért a fejlesztők eleget téve a lakossági kéréseknek, most már országosan 104-re bővítették a lekérdezhető helyszínek körét.

A felület használatával nemcsak lerövidíthető az adott áruházban töltött idő, de a csúcsidőszakok elkerülésével csökkenthető a koronavírus-fertőzés kockázata is. A jelen pillanatban Európában egyedülálló kereskedelmi-térinformatikai szolgáltatás mobiltelefonról is elérhető.

A részletekről a Trend FM műsorában Hegedűs Tamást, a Helix adatfeldolgozásért felelős ügyvezetőjét Szűcs Péter kérdezte.