A Google leányvállalata a JB Hunttal közösen teszteli a texasi utakon a Driver rendszert.
A svéd cég újabb 10 millió dolláros befektetői tőkéhez jutott.
Négyéves kísérleti program indul. A szakértők szerint a sofőröknek még jó ideig nem kell aggódniuk a munkájuk miatt.
A sofőr nélküli vezetés egyik kiváló terepe lehet a teherszállítás – akár az autópályán, akár iparövezeten belül.
A Daimler, az Einride és a Tesla is gőzerővel folytatja a fejlesztéseket és a teszteléseket.
Hol áll jelenleg és merre tart a vezető nélküli teherszállítás?
A startup ma már napi többszöri sofőrmentes fuvart bonyolít le Arizonában.
A Vera elektromos járművet a rövidtávú utakra tervezték, például a kikötői logisztikában sokat segíthetnének.
Néhány éven belül komoly problémával szembesülhetnek az amerikai szállítócégek, ugyanis a mostani kamionsofőrök idősebb generációja nyugdíjba vonul.
Az Egyesült Királyság kormánya 8,1 millió fonttal támogatja a fejlesztést. Az önvezető teherautók első csoportját 2018 végén engednék a szigetország úthálózatára.
Az innovációk gyökeres változásokat hozhat a szállítmányozásban is.
Az Embark amerikai startup a hosszú nevadai útszakaszokon teszteli önvezető járműveit, melyek mesterséges intelligencia segítségével tanulták meg, hogyan kövessék az útjelzéseket – akár nehéz út- és látási viszonyok esetén is.
Amennyiben kérdései vannak, vagy egy konkrét problémára keres megoldást, a Vodafone IoT-szakértői rendelkezésére állnak. Lépjen velük kapcsolatba!