Elkészültek, beállítottad a hirdetéseket, mégsem jelennek meg, ha rákeresel a Google-ben?
Az amerikai hatóságok ugyanakkor még nem hagyták jóvá a tranzakciót.
Egyes nézőpontok szerint a kiterjesztett valóság még a virtuális valóságon is túltehet.
Úgy tűnik, a járművek lassan kívül-belül internetfüggővé válnak.
A cégek az elkövetkezendő években egyre többször a mesterséges intelligencia segítségével juttathatják el marketingüzeneteiket a fogyasztókhoz.
A különböző generációk adatmegosztási és online vásárlási szokásait vizsgálta az Epiphany amerikai piackutató cég.
A legutóbbi Genius of Things találkozón, Münchenben mutatta be az IBM legújabb fejlesztéseit, amelyek nemcsak a hétköznapi életet, de a dolgozók munkakörülményeit is megváltoztathatják majd.
A közösségi médián alapuló marketing sokat változott az utóbbi időben, és a változás mértéke nagyobb, mint a hagyományos marketingcsatornák esetében.
A Washingtoni Egyetem kísérletéből kiderült, hogy egy apró szerkezettel minimálisra csökkenthető az FM-hullámokon információt közlő rendszerek áramigénye.
A várostervezők, az önkormányzatok és a fejlesztők számára az egyik legfőbb kérdés, hogy miként tehetnék a településeket okosabbá és élhetőbbé.
A kereskedelmi szektorban is egyre több helyre „törhet be” a machine-to-machine, vagyis a gépek között kommunikáció, és növelheti a cégek bevételét és hatékonyságát. A Research and Market nemzetközi kutatása szerint 2015 és 2019 között évente 35 száz...
A marketingszakemberek jobban pozicionálhatják reklámkampányaikat, és megítélhetik, hogy sikeresek voltak-e a hirdetéseik.
A WPP brit médiaügynökség legfrissebb kutatása szerint a fogyasztók elsősorban azért vennének hordható készülékeket, hogy kényelmesebbé és egyszerűbbé tegyék a mindennapjaikat, illetve, hogy javítsák a fizikai és egészségügyi állapotukat. ...
A hétköznapi használati tárgyakat a világhálón összekapcsoló Dolgok Internete az 1980-as években kezdte meg világhódító útját.
Bár a kültéri reklámfelületeken számtalan lehetőség kínálkozik az NFC és QR kódok használatára, a marketing szakemberek még nincsenek tisztában az előnyökkel.
Drámai változásokat hozhat, hogy a fogyasztók szinte folyamatosan online élik az életüket.
Magyarországon is terjed a smart technológia legújabb hulláma: okosodnak a városok, az otthonok, és mindent ellepnek a szenzorok. De az online reklámpiacon is forradalmi változások zajlanak, miközben a közösségi médiában egyre kifinomultabb módokon l...
Az intelligens készülékekből összegyűjtött adatok segítségével a hirdetők sokkal pontosabb információhoz jutnak a fogyasztók vásárlási szokásairól. Így jóval célzottabb reklámokkal próbálhatják vásárlásra ösztönözni a potenciális vevőket. ...
Óriási sikere lett a Bluetooth-jeladók segítségével levezényelt kolbász-kampánynak.
Amennyiben kérdései vannak, vagy egy konkrét problémára keres megoldást, a Vodafone IoT-szakértői rendelkezésére állnak. Lépjen velük kapcsolatba!