20 százalékos bevételnövekedés? Simán!

20 százalékos bevételnövekedés? Simán!

20 százalékos bevételnövekedés? Simán!

kereskedelem

1 perc

Óriási sikere lett a Bluetooth-jeladók segítségével levezényelt kolbász-kampánynak.

A teljes amerikai piacot lefedő, boltokban végrehajtott marketingkampánynak köszönhetően a Hillshire Brands jalapeño paprikával és cheddar sajttal töltött kolbászának eladási mutatói 20 százalékkal nőttek, míg a termékhez kapcsolódó márkaismertség 36 százalékot ugrott. Egy jó kampánynál az ilyesmi nem meglepő, az viszont újdonság, hogy a cég ezt alacsony energiafogyasztású Bluetooth-jeladók segítségével érte el.

A program a hazánkban megszokott kampányokhoz képest egy kissé talán agresszívebb módon figyelmeztetéseket küldött a vásárlóknak. Felajánlotta, hogy adják hozzá a termékeket a bevásárlólistájukhoz, amivel különféle kedvezménykuponokhoz is hozzájuthatnak. Az akció a BPN médiaügynökséggel futott az inMarket nevű platformon áprilistól kezdve három hónapon keresztül. A Hillshire kimutatása szerint a vásárlási szándék 500 %-os növekedést mutatott.

 „Egy évvel ezelőtt kezdtünk különféle helyalapú szolgáltatásokkal kísérletezni, miközben növeltük a fókuszt a mobilos lehetőségeken, felismerve, hogy ez az egyik kulcs a felhasználóinkhoz” – árulta el David Ervin, a Hillshire Brands integrált marketinggel foglalkozó igazgatója. A sikeren felbuzdulva a társaság kiterjeszti kampányát más termékekre is.

Forrás: NFC World