Új piacok elérése többnyelvű weboldal segítségével
Új piacok elérése többnyelvű weboldal segítségével
2023. december 06.
Egyre több vállalkozás ismeri fel, hogy egy saját weboldal létrehozása mára már szinte elengedhetetlenné vált, hiszen ez az, amire a leendő partnerek és vásárlók először rákeresnek.
E-kereskedelem esetén kulcsfontosságú, hogy folyamatosan új vevőket érjünk el, egy tartalmas, többnyelvű weboldal kialakítása ehhez pedig hatékony eszköz lehet.
A webshopok előnyei
A 21. században az online piac napról napra népszerűbbé válik. A felgyorsult világban sokkal kényelmesebb és gyorsabb megoldásnak bizonyul webshopokat böngészni ahelyett, hogy személyesen látogatnánk el az üzletekbe.
Ha egy jól kidolgozott webshop már adott, érdemes lehet elgondolkodni új piacok megszólításán is, amit jócskán megkönnyíthet, ha az adott ország nyelvén kínáljuk a termékeket. Az Edulingo21 Kft. weboldal fordítási szolgáltatása jogi szakfordítók bevonásával történik, így Önnek nem kell aggódnia amiatt, hogy az ÁSZF vagy az Adatvédelmi nyilatkozatok fordításakor hiba történik.
Nem elhanyagolható tényező azonban a fordítás minősége. Biztosan Ön is találkozott már olyan weboldallal, ahol kisebb pontatlanságok, félrefordítások miatt végül nem tartotta megbízhatónak a vállalkozást, és végül inkább másik webshop termékei mellett döntött. Kiemelten fontos tehát, hogy a honlapunkon elérhető tartalom idegen nyelven is hibátlanul szerepeljen.
Az elmúlt években nagy mértékben nőtt az igény a honlapok fordítására. A szakszerű eredmény érdekében ehhez érdemes lehet igénybe venni fordítóiroda segítségét, hiszen a termékek mellett a weboldal kötelező jogi részeinek fordításában is el kell járni.
Így nyerje el nemzetközi vásárlói bizalmát!
Ha Ön a weboldala lefordításán gondolkozik, a webshopon elérhető termékek és a kötelező részek fordításán túl érdemes lehet megfontolnia az egyéb részek többnyelvűvé tételét is.
Egy felirattal vagy szinkronhanggal ellátott videó például nagyban segítheti potenciális vásárlóit abban, hogy jobban megismerjék mind a céget, mind pedig a termékeket. A promóciók és a reklámszövegek fordítása szintén pozitív hatás gyakorolhat arra, hogy szimpatikussá váljanak a vásárlók szemében. Mivel mindkét esetben már elkészült anyagokról van szó, ezért a fordítás igénybevételével minimális energiabefektetéssel tud megszólítani új piacokat.
A lehetőségek tárháza igen nagy, így a fordítás megkezdése előtt érdemes összegyűjteni vállalkozása minden meglévő promóciós anyagát, és elgondolkodni azon, hogy melyiket lenne érdemes érthetővé tenni a külföldi célcsoportoknak is, legyen az egy referencia, podcast vagy akár kisfilm.
A több nyelv több vásárlót hoz
Az e-kereskedelem térhódításával a vállalkozásoknak minden eddiginél nagyobb esélye van a terjeszkedésre, azonban ez csak a webshopok folyamatos fejlesztésével kivitelezhető.
A nemzetközi vásárlók megszólítása hatékonyabb a saját anyanyelvüket használva, azonban fontos, hogy a fordítás mindig nagyon precíz legyen, elkerülve ezzel, hogy weboldalunk hiteltelennek tűnjön.