Átállás új generációs webshopokra

Kapcsolódó cikkek

Átállás új generációs webshopokra

Átállás új generációs webshopokra

Üzleti Hírek

2 perc

Napjainkban már gombamód szaporodnak a webáruházak, és ahhoz, hogy ebben a dömpingben te is ki tudj emelkedni a saját webáruházaddal és profitot érj el, nem elegendő a korábbi folyamatok alkalmazása. 

A digitális világ és a webáruházak környezete is rohamosan változik, ezért azontúl, hogy lépést kell tartani a legújabb trendekkel az online marketing eszköztárában, különféle trükköket is érdemes bevetni, hogy látható eredményt kaphass.

Mitől lesz egy webshop új generációs?

Semmiképpen sem attól, hogy a mesterséges intelligencia vezérli. Használni kell a már létező online technikákat, és mellé be kell vezetni jó néhány mesterfogást. A PANDORANT abban tud a segítségedre lenni, hogy ha megvan a webshopod, a termékeid vagy szolgáltatásod és a céljaid, az összetett stratégia alkotás részeként megmutatja és cégedre szabja ezeket a mesterfogásokat.

Az online kiskereskedelem nem pusztán abból áll, hogy feltöltöd a termékeidet az oldaladra és áramlik a sok megrendelés. A jelenlegi üzleti versenyben már nagyon élen kell járni és profinak lenni konkrét marketing technikákban, hogy jelentős profit is származzon az eladásokból.

Értékelések hasznosítása egy kicsit másképp

Nem kell ahhoz megmanipulálni a webshopunk értékeléseit, hogy hasznunkra váljanak. Minden webáruház más, de a lényege mindnek ugyanaz. Remélhetőleg rendelkezel már Google Business fiókkal, amely az alapja annak, hogy a vevőid megbízzanak benned és értékeléseket tudjanak rólad és termékeidről készíteni. Persze minden webshopnál akár gyakorta is előfordul, hogy önhibáján kívül lehúzzák az adott árucikket vagy szolgáltatást, így ha ez kimegy a nagyvilágba, nem igazán mutat pozitív benyomást és az értékelések átlagát is jelentősen lefelé fogja húzni.

Viszont itt lehet egy csavart belevinni a folyamatba azzal, hogy az értékeléseket lehet irányítani. Nincs ebben semmi manipulatív, és nem kell lefizetni senkit sem, hogy kamu értékeléseket írjon. Egyszerűen csak annyit kell csinálni, hogy a magas értékű értékelések, amelyek az elégedettek táborához kapcsolódnak, kerülnek be a Google-be. Az alacsonyabb szintű megjegyzések, a hümmögők tábora pedig megy egy saját céges adatbázisba, amely az alapját képezheti további felhasználásnak, fejlesztéseknek, hiszen ezek azok a hozzászólások, amelyek szintén rámutatnak arra, hogy mely területeket kell fejleszteni.

Ezáltal párhuzamosan mehet a háttérben a szolgáltatások fejlesztésének munkája, miközben az értékelések átlaga is meredeken emelkedik.

Elektronikus fizetések strukturális átalakítása

Egy másik sarkalatos pont, amelyen szintén lehet változtatni, azok az utánvétes fizetések. Ezek jelentősen rontják egy webshop likviditását, mellette pedig növelik a futárcégek munkáját, sokkal több a visszáru az ilyen kifizetéseknél.

Egy konkrét cégnél az utánvétes vásárlási opció helyett a PANDORANT bevezette a csomagautomata és csomagpont szállítási lehetőségeket, mellyel már a bevezetést követő első hónapban drasztikusan megnőtt az elektronikusan fizetők aránya.