Ready: közös pályázatot hirdetett a Vodafone és a Kreatív

Kapcsolódó cikkek

Ready: közös pályázatot hirdetett a Vodafone és a Kreatív

Ready: közös pályázatot hirdetett a Vodafone és a Kreatív

közszolgáltatás

2 perc

A kihívásokhoz legjobban alkalmazkodó vállalkozásokat és magánszemélyeket keresik.

A kiírás célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat, akik alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték kihívásaikat – „readyk”, azaz felkészültek, bármit is hoz a holnap. Az értékes tárgyi nyeremények mellett a fődíjasok nagy értékű kurzusrészvétellel és tanácsadással is gazdagodhatnak. A beküldött pályamunkákat mindkét kategóriában neves zsűri értékeli majd.

Az elmúlt hónapok eddig nem látott kihívások elé állították az egész társadalmat – magánszemélyeket és az üzleti élet szereplőit egyaránt. Ezek leküzdése nagyfokú rugalmasságot és sokszor emberfeletti teljesítményt igényelt – az így megvalósított megoldásokat, szolgáltatásokat, újításokat és élettörténeteket hivatott bemutatni és díjazni a Vodafone Magyarország és a Kreatív magazin Ready elnevezésű pályázata. További részletekről itt olvashat!

„Az idei év rámutatott, hogy a holnap sokszor váratlan kihívásokat tartogat. Szerencsére sokan vannak azok, akik innovatív gondolkodásukkal, rugalmas hozzáállásukkal bizonyították, hogy képesek túllendülni nehéz és váratlan helyzeteken. Készen álltak akkor, amikor gyorsan kellett lépni. A Ready pályázattal szeretnénk elismerni ezt a rátermettséget, ezért úgy döntöttünk, megosztjuk azt, ami a sajátunk: a szlogenünket. Mert a Ready most mindenkit megillet, aki sikeresen túllépett az akadályokon” – mondta Király István, a Vodafone Magyarország vállalati szolgáltatások üzletágának vezérigazgató-helyettese.

„A Ready pályázattal szeretnénk lehetőséget biztosítani az üzleti élet szereplőinek és a magánszemélyeknek, hogy megosszák történetüket és ezáltal másokat is inspiráljanak. Legyen szó akár vállalkozásokról, amelyek egyik napról a másikra alakították át szolgáltatásaikat, vezettek be teljesen új megoldást vagy magánszemélyekről, akik szakmát váltottak és teljesen új területen próbálták ki magukat” – nyilatkozta Vándor Ágnes, a Kreatívot kiadó PPH Media ügyvezetője.

A szervezők a pályamunkákat két – üzleti és egyéni – kategóriában várják. Üzleti pályázók részéről olyan megvalósított megoldásokkal, termékekkel, szolgáltatásokkal vagy digitális újításokkal lehet pályázni, amelyek segítettek a vállalkozásoknak, vállalatoknak működésük fenntartásában vagy eredményeik növelésében 2020 első felében, és a cég vagy ügyfelei számára értéket teremtettek.

Egyéni pályázók esetén olyan élettörténeteket várnak, amelyek a nehézségek sikeres leküzdéséről szólnak a munkahellyel és munkával kapcsolatban, és megoldásorientált, optimista hozzáállásuk által inspirálóak lehetnek mások számára is.

A pályázatra 18. életévüket betöltött magánszemélyek, valamint nonprofit és profitorientált cégek is jelentkezhetnek – cégmérettől és társasági formától függetlenül. Egy személy vagy szervezet több pályamunkát is benyújthat. Szeptember 25-ig várják a jelentkezéseket a ready.kreativ.hu weboldalon. A nevezés mindkét kategóriában díjmentes.