Már nem luxus: egyre több hotelszoba nyílik okostelefonnal

Már nem luxus: egyre több hotelszoba nyílik okostelefonnal

Már nem luxus: egyre több hotelszoba nyílik okostelefonnal

kereskedelem

2 perc

Napjainkban világszerte egyre több szállodában van lehetőségük a vendégeknek arra, hogy szobájukba kulcs nélkül is bejussanak, pusztán a telefonjuk Bluetooth-kapcsolatát használva.

A Starwood Hotels and Resorts szállodalánc 2014 novemberében indította el azt a Bluetooth-technológiával működő kulcs nélküli beléptető rendszerét, amelyet most több Le Méridien, Westin, Sheraton és Four Points hotelre is kiterjesztettek. A luxusszállók vendégei számára további jó hír lehet, hogy az SPG Keyless elnevezésű megoldást a következő néhány hónapban több más szálláshelyen is bevezethetik. 

Intelligens zárral tegye biztonságosabbá otthonát

A Starwood Aloft, Element és W típusú szállodáiban a szolgáltatás már eddig is elérhető volt, a mostani bővítés pedig több mint 160 hotelt érint harminc különböző országban. A lánc egyebek közt azért próbálja minél több helyen elterjeszteni az innovatív megoldást, mert így az ugyanazon a szobán osztozkodó vendégek a nap bármely percében, egymástól függetlenül is bejuthatnak a lakosztályukba, akár mindenkinek külön „kulcsa” lehet. 

Ehhez nincs másra szükségük, mint hogy letöltsék az SPG alkalmazását, és ezen belül létrehozzák a saját felhasználói profiljukat – magyarázta a szolgáltató. A fejlesztésnek köszönhetően a vendégek több helyen akár a szálláshelyre bejelentkezéshez is használhatják majd az applikációt, ez a funkció várhatóan a következő néhány hónap folyamán válik elérhetővé.

A kulcs nélküli szolgáltatás világszerte több mint 350 ezer regisztrált felhasználót számlál, a megoldást leggyakrabban a Platinum tagok veszik igénybe. A törzsvendégek számára a Starwood személyre szabott bejelentkezési – vagyis check-in – lehetőséget biztosít az általa üzemeltetett hotelekben, hogy a tagok minden igényét kielégítse szállodai tartózkodásuk során. 

A modern megoldás az eddigi adatok szerint a belvárosi hotelekben bizonyult a legnépszerűbbnek. A toplista első öt helyét New York, Chicago, Atlanta, Dallas és Miami foglalják el, az országok ranglistáját pedig az Egyesült Államok, Kína és azon belül Hongkong is, Kanada, valamint az Egyesült Királyság vezeti. 

Alyssa Waxenberg, a Starwood mobil üzletágának alelnöke azt is hozzátette, hogy ez a megoldás az üzemeltetők számára is kiváló lehetőség arra, hogy elkötelezettebbé tegyék a vendégeiket. Ahelyett, hogy az ügyfelekkel való kapcsolat legelső mozzanata a bankkártya lehúzása lenne, a személyzet a jövőben sokkal nagyobb hangsúlyt fektethet a személyre szabott kiszolgálásra.

Forrás: NFC World+