Felejtse el az idegőrlő sorban állást!

Felejtse el az idegőrlő sorban állást!

Felejtse el az idegőrlő sorban állást!

IoT Podcast

1 perc

Számításai szerint 4 év alatt 5 országban 57 évnyi várakozást spórolt meg ügyfeleinek a Linistry magyar startup.

A teljes adást itt hallgathatja meg:

Innovációjuk, hogy már virtuálisan távolról is sorban lehet állni, és akár otthonról vagy útközben be lehet jelentkezni az adott helyre.

Ekkor megtudhatja az ügyfél, hogy körülbelül mikor kerülhet sorra, és ez alapján tervezheti meg a teendőit és programját. Arról, hogy hamarosan következni fog, időben előzetes értesítést kap a mobiljára.

A Linistry fejlesztése a banki és biztosítási szektorban, a kereskedelemben, a szépségiparban vagy éppen a rendezvények előtti gördülékeny beléptetésben is segíthet.

A Trend FM műsorából az is kiderül, hogy a fenti matek hogyan jött ki, de arról is szó volt, hogy ez nem egy önálló applikáció, hanem webes alkalmazás, amelyhez egyszerű a szolgáltatónak vagy üzletnek csatlakoznia.