Hogyan lehet jövedelmező az ügyfélélmény?

Hogyan lehet jövedelmező az ügyfélélmény?

Hogyan lehet jövedelmező az ügyfélélmény?

IoT Podcast

1 perc

Egyre fontosabb a cégeknek a többi között az ügyfélélmény mérése is. Ez nem csoda. De hogyan lehet ezt objektíven vizsgálni?

A teljes adást itt hallgathatja meg:

A munkaerő megtartása miatt a dolgozók hangulatának mérése is legalább ilyen fontos. Ez viszont már egy kényes kérdés.

Az SAP az elmúlt években kifejezetten aktív volt az akvizíciók terén. Ennek jó példája az egyik legnagyobb felvásárlásuk. Az élménymenedzsmenttel foglalkozó Qualtrics 8 milliárd dollárért került a német szoftvercéghez.

Fontos kiemelni azt a platformjukat, amely az ügyféladatok közül az élmény típusú adatokat is megjeleníti. Az IoT Zóna műsorában Pintér Szabolcs, az SAP Magyarország ügyvezető igazgatója beszélt a részletekről.