A robotsofőrök kérdésköre sokkal összetettebb annál, mint ami a köztudatban elterjedt.
Legalábbis a tavaly év végi értékesítések alapján a német autógyár világszinten több elektromos autót adott el, mint Elon Musk cége.
A nagy bejelentésekről és gigantikus tervekről híres cég már „nagyon közel áll” az ötödik szintű autonóm vezetési technológiához.
A Smart Summon funkció egyelőre csak a kiválasztott ügyfelek számára lesz elérhető.
A Daimler, az Einride és a Tesla is gőzerővel folytatja a fejlesztéseket és a teszteléseket.
Robotgyáros, adattudós és a Tesla-vezér édesanyja, Maye Musk is a meghívott előadók között szerepel.
A most talált biztonsági résen keresztül kívülről átvehető az autó feletti irányítás, de akár egyszerű matricák is megzavarhatják a rendszert.
Vajon mikor jelennek meg az első elektromos kamionok, és a sofőr nélküli változataik? A Waberer's a tengerentúlon tárgyalt a fejlesztési lehetőségekről.
Jövőre debütálhat a cég saját fejlesztésű AI gyorsító chipje.
A Waberer’s az Amazonnal és a Paccarral is tárgyalt az Egyesült Államokban.
A Tesla legutóbbi balesete is rávilágít, hogy még rengeteg fejlesztés és tesztelés vár a sofőr nélküli járművekre.
A SpaceX február 6-án este lőtte ki a világ egyik legnagyobb hordozórakétáját. Történelmi pillanat volt ez több szempontból is, például Elon Musk űripari cége a korábbiakhoz képest jóval „olcsóbban” képes hatalmas rakományokat a világűrbe juttatni. E...
Elon Musk elektromos autókat gyártó cége bemutatta, hogy milyen új járművel tervezik meghódítani a teherszállítás piacát.
Tavaly átlagosan már 270 kilométert tudtak megtenni egy töltéssel az elektromos autók. A hatótávolság 2020-ra várhatóan 450 kilométerre nő – derül ki az IFUA Horváth & Partners tanulmányából.
A kaliforniai közlekedésügyi hatóság hamarosan felülvizsgálja a sofőr nélküli autók tesztelésére vonatkozó jogszabályokat. Ennek apropója, hogy több nagy techcég is javaslatot tett a törvény pontosítására, ami pedig utalhat arra is, milyen új fejlesz...
A Tesla és a SpaceX vezetője, Elon Musk is beszállt az OpenAI elindításába. A kezdeményezés célja, hogy a mesterséges intelligenciához kapcsolódó fejlesztések nyílt ajtók mellett folytatódjanak.
Biztonságosabbá teheti az utakat az önvezető technológia, de vajon mi a helyzet akkor, ha a sofőr mégis jobban lát valamit, mint a gép.
A két vállalat kapcsolata eddig is gyümölcsözőnek bizonyult, hiszen az e-autó akkumulátorának gyártásában működtek együtt. Most a japán gyártó besegíthet az önvezető járművek érzékelőinek fejlesztésében is.
Az amerikai hatóság mind a sofőrök, mind a gyártók figyelmét felhívta arra, hogy pontosan tisztázni kell, mit tudnak a vezetéssegítő rendszerek. Tavaly májusban történt az első halálos baleset, amelyet egy önvezető autó, pontosabban egy Tesla Model S...
Amennyiben kérdései vannak, vagy egy konkrét problémára keres megoldást, a Vodafone IoT-szakértői rendelkezésére állnak. Lépjen velük kapcsolatba!