Egy építkezés levezénylése nem egyszerű feladat, hiszen sokféle munkafolyamatot kell koordinálni, időben is összehangolni.
A tényleges előnyök lényegesen nagyobbak, mint egy önvezető személygépkocsi esetében.
Világszerte egyre nagyobb összegeket fektetnek az ellátási lánc további automatizálásába.
Elon Musk elektromos autókat gyártó cége bemutatta, hogy milyen új járművel tervezik meghódítani a teherszállítás piacát.
Az önvezető konvojok hatékonyabb üzemeltetést és biztonságosabb utakat eredményeznek.
A német Daimler első e-kamionja akár 350 kilométer megtételére is képes. Ez a teljesítmény még nagyon kevés a hosszú távú szállításra, de a közeli városok közötti közlekedéshez elegendő lehet.
Az innovációk gyökeres változásokat hozhat a szállítmányozásban is.
A vállalat mérnökei olyan alkalmazáson dolgoznak, mely az Uberhez hasonlóan összekötné a fuvarozókat a megrendelő cégekkel. A Business Insider értékelése szerint 800 milliárd dolláros iparágról van szó.
Rendben teljesítette az első éles bevetést az Otto cég sofőr nélküli tehergépkocsija.
Több támogató tényezőnek köszönhetően Ausztráliában és Új-Zélandon akár a tavalyi duplájára emelkedhet az üzemben lévő flottarendszerek száma.
A technológia fejlődése hozzáadott értéket jelent a biztosítások szempontjából is.
A Tesla S modellek figyelmeztetik a sofőröket, ha túl gyorsan hajtanak, de hamarosan megérkezhetnek a világ első robot teherautói is.
Egész Európában egyedülálló rendszert fejlesztett ki Magyarország az elektronikus útdíjfizetés szabályozására.
Amennyiben kérdései vannak, vagy egy konkrét problémára keres megoldást, a Vodafone IoT-szakértői rendelkezésére állnak. Lépjen velük kapcsolatba!