Az Orca saját fejlesztéssel szállna be a légitaxik nemzetközi versenyébe.
A hálózatba kapcsolt járművek több százezer balesetet előzhetnek meg, ezzel rengeteg emberéletet megmenthetnek, és a baleseti károk összege is drasztikusan csökkenhet.
A jövő autói már önmagukat vezetik és egymással kommunikálnak. Íme, néhány jövőkép, ami hamarosan valósággá válhat.
Fejlesztőcsapatuk az önvezető prototípust 2017 vége előtt szeretné befejezni, 2020-ra pedig már a kereskedelmi forgalomba kerülést tervezik.
Sok szó esik arról, hogy a baleseti statisztikákra milyen kedvező hatásai lehetnek majd az önvezető járműveknek, de arra is érdemes kitérni, hogy milyen emberi viselkedések okoznak forgalmi dugókat, és hogy ezeken hogyan lehetne változtatni....
A javuló forgalmi viszonyok miatt akár évi 4,2 milliárd órát is megspórolhatnának az emberek évente.
Most már Bangkokban is könnyebb dolguk van azoknak az autósoknak, akik szeretnének valós idejű közlekedési információhoz jutni.
Már azt is nehéz elképzelni, milyen, ha az ember a napi ingázását kvázi „digitális taxizással” oldja meg, de még nehezebb belegondolni abba, hogy vajon miként kell ehhez átalakítani a városok infrastruktúráját.
A Kaspersky Lab egyik szakembere megvizsgálta, vajon mennyire nehéz feladat feltörni Moszkva közlekedési rendszerét és kinyerni az adatokat.
A 150 éves technológiát eredetileg lovas kocsik irányítására találták fel.
Ha Önt már eddig is zavarta a feszültség, ami egy-egy dugóban kialakul, képzelheti, mi lesz, ha az autók maguk is kommunikálnak egymással.
A forgalomszervezés, illetve az autógyártás területén egyaránt alapvető változásokat ígér a hétköznapi használati tárgyakat a világhálón összekötő Dolgok Internete.
Például méterre pontos adatokat kaphat a domborzati tényezőktől függetlenül.
Amennyiben kérdései vannak, vagy egy konkrét problémára keres megoldást, a Vodafone IoT-szakértői rendelkezésére állnak. Lépjen velük kapcsolatba!