Nagy a harc a magyar M2M-es autóversenyen

Nagy a harc a magyar M2M-es autóversenyen

Nagy a harc a magyar M2M-es autóversenyen

autó

2 perc

Félidőnél tart az autós szakmák közlekedésbiztonsági versenye, amelyen továbbra is a kamionos versenyző vezet.

November végén rajtolt az i-Cell Safe Drivers’ Competition (ISDC). A 2015. január 7-éig tartó programban a kamionos, a taxis, a buszvezető, az értékesítő, a szervizes, valamint a futár szakmák mellett profi versenyzők is szerepelnek: őket Bús Edina kétszeres Lotus Ladies Cup győztes és ifj. Tóth János hétszeres magyar ralibajnok képviseli. A megmérettetésben több vállalat, így a Waberer’s, a Vodafone, a Taxi 6X6, a Gepárd Futárszolgálat és a Vértes Volán is részt vesz.

A heti és az összesített eredményeket a verseny honlapján és Facebook-oldalán lehet nyomon követni. Az aktuális sorrend:

1. Lajos, a Waberer’s megbízott tesztsofőrje. 48 éves, 12 éve dolgozik a cégnél, jelenleg egy új DAF CF vontatót vezet.     

2. Lóránd, az i-Cell Kft. tesztsofőrje. 1986 óta vezet, másfélmillió kilométert vezetett már.

3. Dani, a Gepárd Futárszolgálat megbízott sofőrje. 2 éve hivatásos sofőr, 400.000 balesetmentes kilométerrel a háta mögött.    

4. Bús Edina kiemelt versenyző

5. ifj. Tóth János kiemelt versenyző   

6. Berci, a Vértes Volán Zrt. sofőrje, egymillió feletti balesetmentes kilométert teljesített.   

7. Krisztián, a Vodafone Magyarország megbízott tesztsofőrje. 1992 óta 500.000 kilométer van mögötte. 

8. Péter, a 6x6 Taxi megbízott sofőrje. 1987 óta vezet, évente 50 000 kilométert tesz meg a közutakon.     

Még többet szeretne tudni a versenyről? Kattintson ide!Ön is beszállhat a nyereményjátékba

A résztvevők heti eredményeire és a verseny végeredményére is lehet tippelni. A tippeket minden héten, kedd éjfélig kell elküldeni a jatek@icell.hu e-mail címre. Fontos, hogy a levél tárgya „ISDC-játék” legyen.

A részeredményeket szerdánként hirdetik ki, a végső eredményhirdetés pedig 2015. január 13-án lesz.

Az M2M segít a versenyzők nyomkövetésében

Az ISDC speciális verseny, hiszen valójában a résztvevők „csak” a mindennapi munkájukat végzik, miközben a járműveikbe szerelt i-Cell flottakövető kamerával felszerelt fedélzeti egység folyamatosan figyeli és analizálja a vezetést, a forgalmat és a közlekedési helyzeteket. A rendszer képes az ütközésveszély, az irányjelzés nélküli sávelhagyás, a követési távolság, a gyalogos, kerékpáros és motorkerékpáros veszélyhelyzet, valamint a sebességkorlátozások túllépésének a felismerésére.

1000 pontot csak a tesztpályán lehet elérni

A hibátlan vezetés az egyes kategóriákon belül és összesítve is 1000 pontot ér, amiből az események alapján különböző hibapontokat vonnak le. Egy esemény 1-10 közötti hibapontot eredményez az esemény súlyossága és a jármű sebessége, illetve sebességtúllépés esetén a túllépés mértéke szerint. Az összes hibapontot súlyozzák a megtett távolsággal: hosszabb távon ugyanannyi hiba kevesebb hibapontot eredményez.

A jelenlegi első helyezett kiemelkedő teljesítményét mutatja, hogy 950 pont az eddigi pontszáma.