Íme, a sörbarát okoshűtő

Íme, a sörbarát okoshűtő

Íme, a sörbarát okoshűtő

szórakozás

2 perc

A Budweiser csatlakoztatott készüléke nemcsak a távoli vezérlés miatt számít okoshűtőnek, hanem a benne lévő üvegek számát is meg tudja mondani, sőt az amerikai focimeccsek eredményeiről is időben szól.

A sörgyártó olyan hűtőt dobott a piacra, amellyel kifejezetten a sörivó drukkereket célozzák meg. A WiFi-n keresztül kommunikáló készülékbe kizárólag sört ajánlott bepakolni, amit aztán a legoptimálisabb hőmérsékletre hűti a berendezés, és mindig szól, ha fogytán van az innivaló.

Minden egy helyen

A hűtő síneken tárolja az üvegeket vagy dobozokat, és egy rugóra erősített tartó segítségével tudja megállapítani, hogy mennyire van feltöltve. Okostelefonos alkalmazáson keresztül lehet távolról is irányítani (természetesen csak a hőmérsékletet), valamint szintén a mobilra érkeznek a fontos értesítések a készülék állapotáról.

Így segít az M2M a hűtésben

A hűtő a telefonnal való első csatlakozásnál megkérdezi, melyik amerikai csapatok mérkőzéseit szeretné követni. Innentől kezdve bármikor játszik meccset az adott csapat, küldi az értesítőket, és minden touchdown-nál figyelmeztet arra is a program, hogy el ne felejtsen koccintani a barátaival.

Ezen túl azonnal értesít, ha közeleg egy meccs dátuma, és nincs elég sör a hűtőben, de akkor is jelez, hogyha túl sokáig marad nyitva a hűtő. A berendezés öt fokozattal rendelkezik a „hűvös” és az „extra hűvös” között, ami azt jelenti, hogy 5 és -3 C° között állítható be a hőmérséklet.

Messze a tökéletességtől

A Business Insider teszteléséből kiderül, hogy vannak még hiányosságai a fejlesztésnek. Egyrészt – talán nem véletlenül – főleg csak a Budweiser márkájú söröket ismeri fel hibátlanul, ha a fogyasztó más méretű, formájú üveggel/dobozzal próbálkozik, nem biztos a siker.

Másrészt az alkalmazás kezelése is macerás, a tesztelő például a kedvenc csapatát is nehezen tudta kiválasztani, és később a számára idegesítő hangjelzéseket sem tudta átállítani egy kevésbé zavaróra.

Ugyan a készülék kevés funkcióval rendelkezik, és sokkal inkább csak egy reklámtermék, de jól mutatja, hogy mi a jövő a háztartási elektronikában. Ezt pedig a gyártók is ügyesen felhasználhatják a későbbi marketingkampányaikban is. 

Forrás: Business Insider