Tovább terjeszkedik a Revolut

Tovább terjeszkedik a Revolut

Tovább terjeszkedik a Revolut

pénzügy

1 perc

A fintech cég és a Visa világszerte további 24 új piacra bővíti ki európai partnerségét.

A kártyakibocsátó vállalat márkanevét, széles körű jelenlétét és globális elfogadási hálózatát kiaknázva a Revolut mostantól öt újabb régióban, 24 új piacot elérve jelenhet meg termékkínálatával, amivel 56 piacra bővül a jelenlétük.

A Revolut egy mobilapplikáción keresztül kínál a fogyasztóknak digitális pénzügyi szolgáltatásokat, a többi között devizaátváltást, költségvetés-készítést és személyek közötti (person-to-person – P2P) utalásokat – mindezeket egy Visa kártyához társítva.

Az Európában már élő megállapodás eredményeire építve a fintech cég először Ausztráliában, Brazíliában, Kanadában, Japánban, Új-Zélandon, Oroszországban, Szingapúrban és az Egyesült Államokban, majd Argentínában, Chilében, Kolumbiában, Hongkongban, Indiában, Indonéziában, Dél-Koreában, Malajziában, Mexikóban, továbbá a Fülöp-szigeteken, Szaúd-Arábiában, Dél-Afrikában, Tajvanon, Thaiföldön, Ukrajnában és Vietnámban vezeti be szolgáltatásait.

A két vállalat szoros partneri kapcsolatot épített ki az elmúlt négy évben. A digitális bankolási alternatívát kínáló, prepaid kártyákkal foglalkozó társaság még 2017-ben kezdte meg a Visa kártyák kibocsátását európai ügyfelei számára.