Kényelmesebb és biztonságosabb mindennapokat ígér az LG
Kényelmesebb és biztonságosabb mindennapokat ígér az LG
2021. január 13.
A dél-koreai vállalat egy új korszak új életmódját vázolja fel a virtuális CES kiállításon.
„Az élet nem áll meg – Érezd magad otthon” (Life is ON – Make Yourself at Home) címmel az LG Electronics az első teljesen digitális elektronikai kiállításon egy még jobban összekapcsolt, még kényelmesebb életmód vízióját mutatja be. Az expó hivatalos weboldalán és a cég YouTube-csatornáján élőben közvetített bemutatón azt szemléltették, hogy az LG hogyan értelmezi újra az otthon fogalmát.
A sajtóeseményen először volt látható a többi között a vállalat feltekerhető okostelefon-projektjének és virtuális emberének koncepciója. A CES kiállítás alatt az érdeklődők maguk is megtekinthetik majd a feltekerhető okostelefon egyedi, átméretezhető képernyőjét. A márka ún. Explorer projektjének második készülékeként ez a mobil az okostelefonok jövőjét vetíti előre.
Bemutattak egy virtuális zeneszerzőt és DJ-t is, aki Reah Keem névvel a vállalat gépi mélytanulási technológiája tesz még emberibbé. Reah arra használta a színpadon töltött időt, hogy bemutassa az új CLOi robotot, amely ultraibolya (UV-C) fényt alkalmaz a forgalmas helyszínek, például hotelszobák és éttermek gyakran megérintett tárgyainak fertőtlenítésére.
A cég virtuális kiállítása négy helyszínből áll. A Life is ON TV nevű helyszín 24 órás közvetítést nyújt a CES 2021 kiállításról. A Virtual Experience egy interaktív kiállítás, amely négy, különböző termékeket bemutató zónából áll, míg a LG Signature in Vegas egy virtuális kirakat, amely a kaszinóváros csodáit az LG Signature művészi ihletésű készülékeivel kapcsolja össze. A Life’s Good Studio látogatói szórakoztató zenei együttműködéseket nézhetnek meg a zeneipar feltörekvő előadóival.
A Virtual Experience televíziókat és audiotermékeket bemutató zónája az összekapcsolható OLED kijelzőkből álló, vízesést idéző installáció különleges látványát tárja a látogatók szeme elé. Ebben a zónában a vendégek egyedi, a kiterjesztett valóság technológiáit alkalmazó interaktív prezentációkon keresztül mindent megtudhatnak az OLED termékeinek legfontosabb erősségeiről: a pontos képmegjelenítésről, a gyorsaságról, a gördülékeny használatról és az elegáns kialakításról.
A technológiai véleményvezér, Linus Sebastian 3D avatárja pedig idegenvezetőként minden látogató rendelkezésére áll, amely egyúttal emberibbé is teszi a bemutatót.
A házimozi zónában a látogatók megismerkedhetnek az LG Magnittal. A 163 hüvelykes nagyképernyős Micro LED üzleti kijelző mélyfeketét, kiemelkedő kontrasztarányt és színpontosságot kínál a Black Coating technológia, vagyis a kijelzők külsején alkalmazott speciális, tükröződés- és ujjlenyomatmentes fedőréteg révén.
A háztartási berendezések szektora megmutatja, hogyan lehet még élhetőbb és higiénikusabb egy otthon a technológia révén. A látogatók megtapasztalhatják, hogy az okoskészülékek hogyan teszik kényelmesebbé az életet a konyhában, a nappaliban vagy éppen a mosókonyhában.
Az IT zóna az LG fejlett üzleti megoldásait és termékeit mutatja be. Ebben a virtuális teremben a látogatók olyan eszközöket próbálhatnak ki, melyek javítják a hatékonyságot és tökéletes képi élményt kínálnak, bármilyen feladatról is legyen szó. A vállalat mindezt négy virtuális környezetben, így például egy otthoni irodában és egy gaming szobában is szemlélteti.
Végül a mobilzónába lépve a legújabb mobilinnovációit ismerhetik meg az érdeklődők, beleértve az elforgatható és dupla képernyős LG Wing okostelefont. A látogatók virtuálisan kézbe vehetik a készüléket, hogy kipróbálják az olyan funkciókat, mint a mozgás közben is kiváló felvételeket garantáló Gimbal kamera vagy a kétirányú – a szelfi- és a főkamerát egyszerre használó – videófelvételi mód.