A Vodafone tovább javította beltéri lefedettségét
A Vodafone tovább javította beltéri lefedettségét
2016. december 01.
„A Vodafone Budapesten és az agglomerációban jelentős beltéri lefedettség fejlesztést hajtott végre, ami a 4G-s ügyfelek számára az eddiginél gyorsabb hívásfelépülést és jobb hangminőséget jelent, a 3G-s hálózaton pedig a korábbinál magasabb beltéri lefedettséget” – jelentette be Alexandre Froment-Curtil vezérigazgató a budapesti WestEndben újonnan nyitott márkaüzletben tartott sajtótájékoztatón.
A júniustól november végéig tartó hálózatfejlesztés Budapesten és az agglomerációban – beleértve olyan városokat is, mint Érd, Szentendre, vagy Budaörs – összesen közel 700 bázisállomást és 2000 cellát érintett.
A beruházás eredményeként a vállalat azon ügyfelei, akik 3G-s vagy 4G-s telefont használnak, a korábbinál több lakó- vagy irodaházban élvezhetik hívásaik során a 3G-s technológia által kínált kiemelkedő hangminőséget. Köszönhetően annak, hogy a távközlési cég a fővárosban is bevezette a 900 Mhz-es 3G technológiát – a 99,8 százalékos kültéri 3G lefedettség mellett – kiemelkedő lett a beltéri 3G lefedettség Budapesten.
A fejlesztés nyomán a 4G-s készülékkel rendelkező ügyfelek gyorsabb hívásfelépülést és jobb hangminőséget tapasztalhatnak, miközben a Vodafone 4G lefedettsége Budapesten kültéren közel 100 százalékos, beltéren 97 százalékos, a metróban pedig 99 százalékos.
A társaság sajtótájékoztatóján bemutatkozott a GreenGo, Magyarország első elektromos autó megosztó szolgáltatása is. A környezetbarát elektromos autókat a felhasználók egy mobilapplikáció, illetve egy weboldal segítségével vehetik igénybe. A rendszerben jelenleg 45 autó érhető el Budapesten, a felhasználók ezeket okostelefonon keresztül foglalhatják le. A rendszerben elérhető gépjárművek a beépített Vodafone SIM kártyáik és az M2M-megoldások segítségével folyamatos kapcsolatban állnak mind a vállalkozás központjával, mind pedig a műholdakkal és a felhasználók applikációjával.
A csütörtökön megnyitott új Vodafone márkaüzlet avatásán Michelangelo Giacco lakossági értékesítési és operációs vezérigazgató-helyettes elmondta: az átalakításának és a folyamatok optimalizálásának köszönhetően a Vodafone legnagyobb magyarországi márkaüzletében érzékelhetően rövidülni fog a várakozási idő, elsősorban a készülékszervizzel, ügyfélkezeléssel és értékesítéssel kapcsolatos ügyek intézésekor.