Sörivás okosan? A technológia a vendéglátóhelyekre is beköltözik

Sörivás okosan? A technológia a vendéglátóhelyekre is beköltözik

Sörivás okosan? A technológia a vendéglátóhelyekre is beköltözik

kereskedelem

2 perc

Egy amerikai sörgyártó Bluetooth-kapcsolattal ellátott jeladókkal szerelte fel több vendéglátóhelyen is a sörcsapokat. Így a vásárlók okostelefonjukon keresztül is értesülhetnek az italakciókról, a legújabb sörmárkákról és akár személyre szabott ajánlatot is kaphatnak

A Missouriban található St. Louis-i Schlafly Beer sörgyár a Juxtad platformmal kötött egyezséget, hogy tető alá hozzák azt az innovatív szolgáltatást, melynek részeként egyfelől Tap Talker jeladók kerültek a sörcsapokra, másrészt elindult a hozzá kapcsolódó mobiltelefonos alkalmazás.

A Juxtad egyébként több mint 50 hasonló készüléket helyezett el a város különböző pontjain, és az ambiciózus tervek szerint májusra legalább 250 bárt és éttermet szeretnének felszerelni az okoseszközökkel. 

Sört mértékkel, technológiát mértéktelenül

„Hiszünk abban, hogy a lépés valóságos mérföldkőnek számít majd valamennyi sörgyártó számára” – nyilatkozta a Schlafly Beer vezérigazgatója, James Pendegraft.

Miközben számos népszerű cég marad a hagyományos marketingnél, és a többi között hirdetéseken, közösségi médián, rendezvényeken vagy például nyereményjátékokon keresztül jut el a vásárlókhoz, az amerikai vállalat úgy látja, hogy a fejlesztésüknek köszönhetően új szintre emelhetik a fogyasztói élményt. 

A tulajdonosok az innováció bemutatása, tesztelése mellett a jótékony célokra is gondoltak, és együttműködést kötöttek a St. Louis-ban a hónap végén megrendezésre kerülő Föld Napja Fesztivál szervezőivel. A vendégek ennek keretében értesítőt kapnak a telefonjukra, amely átirányítja őket a kezdeményezés oldalára. Az érdeklődők itt elolvashatják a részleteket, illetve nyomon követhetik, hogyan ajánl fel a vállalat minden április 24-ig elfogyasztott korsó sör után egy dollárt a fesztivál szervezőinek. 

A sörfőzdék világában természetesen nem ez az első intelligens fejlesztés. A tavaly év végén például a Budweiser dobta piacra okoshűtőjét, amely nemcsak azért különleges, mert távolról is lehet irányítani, hanem azért is, mert képes megállapítani, hogy hány üveg sör található a hűtőben. A készülék automatikusan a megfelelő hőmérsékletre hűti le a drukkerek kedvenc italát, sőt értesíti őket az amerikai focimeccsek eredményéről, és időben jelez, ha fogyóban vannak a készletek. 

Forrás: NFC World