Rendelje meg és fizesse ki kávéját útközben!
Rendelje meg és fizesse ki kávéját útközben!
2017. április 12.
A Dunkin’ Donuts kávézólánc vendégei az Egyesült Államokban mostantól anélkül adhatnak le rendelést, hogy hosszasan sorban állnának az üzletben.
Mindez a Google tulajdonában lévő, elsősorban közlekedési és navigációs szolgáltatást nyújtó Waze applikáció egyik új funkciójának köszönhető, amelynek segítségével a fogyasztók akár már a mobiltelefonjukkal is intézhetik a vásárlásaikat.
San Franciscóban a kávét is robot főzi
„Az előrendelési funkciónak köszönhetően a Dunkin’ és a Waze együttes erővel elősegítik, hogy a DD Perks nevű kedvezményprogram tagjait minden eddiginél gyorsabban és egyszerűbben ki tudják szolgálni. A vásárlóknak csak ki kell választani a Waze alkalmazásában a hozzájuk legközelebb eső kávézót, ezt követően egyetlen gomb lenyomásával el tudják indítani a menet közbeni rendelést az étteremlánc saját applikációjában” – magyarázták a fejlesztők.
Scott Hudler, a cég digitális fejlesztésért felelős vezetője elmondta, hogy folyamatosan keresik azokat az izgalmas és innovatív új módszereket, amelyekkel a vásárlás még inkább zökkenőmentesebb lehet, hiszen ez tovább növeli a márkahűséget is.
Az új előrendelési opció lényegében kiterjeszti a Waze eddigi legfőbb célkitűzését, hogy a felhasználók időt spóroljanak utazás közben, hiszen most már például a kávézókban sem kell a rendeléssel és fizetéssel vesztegetniük az időt.
A Waze alkalmazás főleg azért lett népszerű a felhasználók körében, mert naprakész közlekedési és útinformációt ad az autósoknak, hogyha megadják végcéljukat. Az applikáció a pontos cím alapján kiadja a leggyorsabb útvonalat a több millió felhasználótól származó közlekedési adatok alapján, emellett felhívja a vezetők figyelmét a benzinkutak akciós ajánlataira, valamint arra, ha valahol az átlagosnál olcsóbban tudnak tankolni.
Forrás: NFC World+