Receptekkel bombázza a vásárlókat a zabpehely
Receptekkel bombázza a vásárlókat a zabpehely
2014. szeptember 30.
Nem akármilyen technológiát próbáltak ki az ausztrál kiskereskedelemben.
A Nestlé az ausztrál Woolworths áruház polcain elhelyezett, hirdetésekbe épített NFC-tagekkel reklámozta nyáron a termékeit. Ez a megoldás azonnal recepteket küld a polcok mellett elhaladó vásárlók okostelefonjaira a zabpelyhekről és az epres gabonapelyhekről – számolt be róla az NFC World.
A promóció 480 üzletet érintett, a kampány partnerei a TorchMedia kommunikációs ügynökség, valamint a mobilmarketing specialista, a Tapit volt.
A technológia modern és izgalmas, ráadásul lehetőséget biztosít arra, hogy bármikor változtassunk a kampányon – mondta a TorchMedia képviselője. A szakértő szerint a receptek NFC általi küldése azonnali vásárlásra csábíthatja az üzletekbe tévedőket, szemben a televíziós vagy rádiós hirdetésekkel, amelyek pár óra alatt a feledés homályába merülnek.
További cikkek a témában
