Okoscipzár a kabáton: ez az új divat?

Okoscipzár a kabáton: ez az új divat?

Okoscipzár a kabáton: ez az új divat?

kereskedelem

1 perc

A Houdini svéd sportruházati cég NFC-képes eszközzel látja el legújabb vízálló kabátjait.

A One Parka cipzárjának húzófülébe elhelyezett kütyü segítségével a vásárlók kapcsolatba léphetnek a márkával és az ügyfélszolgálattal, valamint hozzáférnek a használati és kezelési útmutatóhoz és más digitális lehetőségekhez. A szolgáltatás az erre alkalmas okostelefon érintésével aktiválható.

Az okosfejlesztéssel a cég is jól jár, hiszen egy felhőalapú digitális profilon keresztül követni tudják minden egyes eladott ruhadarab életciklusát. A Houdini így értesülhet a kabátokkal kapcsolatos információkról azok használatával, ápolásával, újrahasználatával és a „következő életével” kapcsolatban – emelte ki a fenntarthatóságot is zászlajára tűző társaság.

A vízálló ruhadarab az első olyan termék, amely a TouchLink NFC cipzárhúzókát használja. A fejlesztés a világ legnagyobb cipzárgyártójának, az YKK  japán vállalatnak a nevéhez kötődik, és az EON német technológiaszolgáltató Product Cloud platformját használja.

Amíg a múltban nem volt meg az állandó csatlakoztatás lehetősége, a márkák az első eladás pillanatában elvesztették a termékük feletti kontrollt és a vásárlókkal való kapcsolatot – állítják az együttműködő cégek. Ez a közös projekt erre nyújt egy jövőbe mutató megoldást a divatiparban mind hardver-, mind szoftvervonalon.

Forrás: