A szolgáltató az inflációkövető 22,01% helyett 15,4%-os díjkorrekciót alkalmaz a publikus tarifákat használó lakossági és kisvállalati előfizetések esetében.
Van olyan online vásárló, aki egyszerre 15-nél is több webáruházban nézelődik.
Néhány alapvető szempont alapján jól kiszűrhetők a csaló e-kereskedők.
Az okostechnológia és más innovatív megoldások az értékesítésben is újratervezést hoznak, és ügyesen keverik az online és offline lehetőségeket.
Az online vásárlásra ösztönző tényezők első öt helyezettje mind a kedvezményekre fókuszál. Közülük is kiemelkedő fontossággal bír a házhoz szállítás ingyenessége – állapítja meg a GfK tanulmánya.
San Franciscóban a Hayes Valley bevásárlónegyed üzletei kedvezményekkel jutalmazzák a mobilfizetési technológia iránt nyitott vásárlókat.
A tranzakcióalapú ösztönzők erősítik a mobilfizetések népszerűségét az Egyesült Államokban.
Amennyiben kérdései vannak, vagy egy konkrét problémára keres megoldást, a Vodafone IoT-szakértői rendelkezésére állnak. Lépjen velük kapcsolatba!