Napjainkban, aki csak teheti, igyekszik olyan végzettséget szerezni, hogy szellemi munkát tudjon végezni.
A fiatal munkavállalók egészen más igényeket táplálnak leendő munkaadójuk felé, mint amit a cégek HR-osztályai 5-10 évvel ezelőtt gondoltak.
A személyes találkozót ugyanakkor nem válthatják ki az algoritmusok.
Az AI-alapú megoldásokkal a toborzókra nehezedő, időigényes munkafolyamatok nagymértékben kiválthatók.
Egy amerikai felmérés szerint a robotok az ügyvédek munkájának 23%-át vehetik el. Az emberi tényező ugyanakkor nagy valószínűséggel sohasem lesz mellőzhető.
Annak ellenére, hogy az amerikaiak többsége szkeptikus, a mesterséges intelligencia már évek óta segíti a vállalkozásokat.
A brit bankcsoport jelentős átszervezést tervez azáltal, hogy a digitális működését 2000 informatikai pozícióval bővíti.
Amennyiben kérdései vannak, vagy egy konkrét problémára keres megoldást, a Vodafone IoT-szakértői rendelkezésére állnak. Lépjen velük kapcsolatba!