A robotsofőrök kérdésköre sokkal összetettebb annál, mint ami a köztudatban elterjedt.
A 2018-ban történt halálos gázolás az önvezető fejlesztések egyik legfontosabb dilemmájára mutat rá.
A mesterséges intelligencia alapú megoldásokra felelősség szempontjából egységes választ kell adni – véli az M2M Zóna rádióműsorban megkérdezett ügyvéd.
Kérdés, hogy ha a járművet hús-vér sofőr vezeti, meg lehetett-e volna előzni a tragikus ütközést. Az ügyészség után további hivatalok vizsgálják a balesetet.
A brit kormányszóvivő szerint baleset esetén súlyos büntetésnek nézhetnek elébe a fejlesztők.
Több mint 100 iparági vezető lobbizik az autonóm fegyverek használatának megfelelő szabályozásáért. A szakértők véleménye jelentősen megoszlik a témában.
A különféle okoseszközök esetén alapvető tényezőnek kellene lennie, hogy maga a készülék megfelelően védett is legyen.
Múlt héten hatalmas támadást intéztek a több nagy internetes oldal szervereit tároló Dyn cég ellen. Mint később kiderült, a hackerek otthoni IoT-eszközöket használtak a DDoS-akcióhoz.
A távközlési vállalat és a Vodafone Alapítvány bejelentette eddigi legátfogóbb humanitárius programja, az Instant Schools for Africa elindítását. A projekt 2016 őszétől kongói, ghánai, kenyai, lesothoi, mozambiki és tanzániai fiatalok milliói számára...
A vezető nélküli autók egyes várakozások szerint akár 90 százalékkal is csökkenthetik a balesetek számát, de vajon kit terhel a felelősség az esetek fennmaradó egytizedében?
Amennyiben kérdései vannak, vagy egy konkrét problémára keres megoldást, a Vodafone IoT-szakértői rendelkezésére állnak. Lépjen velük kapcsolatba!