Nagy adat kicsiben: így segít a Tresl a kisebb webshopoknak

Nagy adat kicsiben: így segít a Tresl a kisebb webshopoknak

Nagy adat kicsiben: így segít a Tresl a kisebb webshopoknak

big data

2 perc

A Shopify globális e-kereskedelmi platformon keresztül a világ legnagyobb online piacterein lehet értékesíteni. Ezt a folyamatot kívánja megkönnyíteni az egykori LinkedIn-es adattudósok által alapított Tresl, amely az idei virtuális CES tajvani tech arénájában mutatta be fejlesztését.

Az új, intelligens platform célcsoportját elsősorban a kisebb online kereskedők alkotják. A Tresl Segments Analytics a nagyobb webshopok által használt, hasonló típusú analitikákhoz biztosít hozzáférést a kicsiknek is.

A platform elemzi a Shopify áruház adatait, majd a böngészési szokások, a kiadások és az ismételt vásárlások valószínűsége alapján további 30, előre meghatározott ügyfélszegmensbe sorolja a látogatókat.

Így könnyedén azonosíthatók az egyes vásárlói csoportok, akiket a program javaslatai alapján célzott marketingkampányokkal lehet megkeresni.

A cég szerint a platform előnye, hogy használatával a kereskedőknek nem kell túl sokat költeniük adatelemzésre, marketingre vagy felhasználók megszerzésére.

A Segments Analytics például azokat a felhasználókat is képes azonosítani, akik ugyan már rendeltek valamit az adott webboltból, azonban személyre szabott hirdetés vagy promóció nélkül nem terveznének további vásárlást.

A program több csatornán keresztül történő hirdetésre is használható, beleértve az e-mailt, a Facebookot és a Google-t.

A Tresl ígéretekben is bővelkedett, felméréseik szerint a fejlesztésüket használó márkák a platform bevezetésétől számított egy hónapon belül 30%-kal növelték a menet közben „elhagyott” kosarak átkattintási arányát (vagy a nem befejezett vásárlásokról küldött emlékeztetőket), az eladások pedig 40%-kal nőttek.

A megoldás jelenleg a Shopify App Store-on keresztül érhető el, előfizetési díja havi 79 dollártól indul.

Forrás: