IFA 2020: globális együttműködésre lép a GfK és az IFA

IFA 2020: globális együttműködésre lép a GfK és az IFA

IFA 2020: globális együttműködésre lép a GfK és az IFA

big data

2 perc

Az elemzőcég gazdagabb tartalmat ígér a gyártók és a kereskedők számára az új, mesterséges intelligenciával támogatott gfknewron nevű szoftverplatformján keresztül.

A túlcsorduló, összekeveredett és helytelenül használt adatok világában bármilyen üzleti tevékenység sikeréhez kulcsfontosságú a billiónyi adatból hasznos, strukturált betekintést szerezni.

Éppen ezért a berlini IFA, a műszaki elektronikai gyártók és kereskedők egyik globális szakkiállítása és a GfK elemzőcég összefogtak, hogy szorosabbra fűzött együttműködésükkel szétválasszák a releváns információkat ebből a digitális zajtól, így támogatva az iparágat.

Az IFA 2020 Special Edition-nel kezdődően a GfK a tech rendezvény közösségét nemcsak megbízható elemzésekkel, hanem a jövőre vonatkozó üzleti ajánlásokkal is támogatja, amelyek segítik a szereplőket a helyes döntések meghozatalában. Idén először a cég legfontosabb ügyfeleivel közösen kifejlesztett új, saját tulajdonú mesterséges intelligenciával támogatott szoftverplatformja, a gfknewron segít ebben.

„Évek óta együtt dolgozunk a GfK-val, és az együttműködés nagyon sikeresnek bizonyult. Ez a partnerség most kiterjed a globális IFA-családra, beleértve a CE China és az Egyesült Államokban tartott CE Week rendezvényeket” – mondta Jens Heithecker, az IFA Berlin ügyvezető igazgatója.
 
Peter Feld, a GfK vezérigazgatója hozzátette: „2020-ban a piacok soha nem látott mértékben álltak a fejük tetejére. Ennek a zavarnak számos aspektusa az elkövetkező évekre meghatározza az iparágat és megváltoztatja a döntéshozatal sebességét. Ezért kulcsfontosságú a megfelelő üzleti döntések gyors meghozatala és a releváns információk kiválasztása a digitális zajból”.

Idén a koronavírus miatt a berlini tech kiállítást rendhagyó, hibrid módon rendezték meg. Az IFA 2020 Special Edition elnevezésű rendezvényt 2020. szeptember 3-5. között tartották meg Berlinben. A speciális koncepció négy személyesen is látogatható eseményt jelentett, amelyeket virtuális rendezvénykörnyezetbe ágyaztak be.