Vodafone: megvannak a Ready pályázat győztesei

Vodafone: megvannak a Ready pályázat győztesei

Vodafone: megvannak a Ready pályázat győztesei

közszolgáltatás

3 perc

Kihirdették a Vodafone Magyarország és a Kreatív közös pályázatának nyerteseit: az üzleti kategória öt alkategóriájában összesen 11, míg az egyéni kategóriában egy pályamunkát díjaztak. A Ready pályázattal a kiírók célja az volt, hogy ösztönözzek és elismerjék azokat a vállalkozásokat és magánszemélyeket, akik a legjobban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz.

  • Az üzleti kategória fődíját egy olyan vállalkozás vitte haza, amely egyik napról a másikra alakította át családi turisztikai cégét babakocsi-mosodává.
  • Az egyéni kategória győztese pedig egy rendkívül nehéz helyzetben is talált célt magának: adománygyűjtő akciót szervezett leukémiás gyermekek részére.

Az elmúlt hónapok eddig nem látott kihívások elé állították az egész társadalmat – magánszemélyeket és az üzleti élet szereplőit egyaránt. Ezek leküzdése nagyfokú rugalmasságot és sokszor emberfeletti teljesítményt igényelt – az így megvalósított megoldásokat, szolgáltatásokat, újításokat és élettörténeteket szerette volna összegyűjteni és elismerni a Ready pályázat.

Az üzleti pályázók olyan megvalósított megoldásokkal, termékekkel, szolgáltatásokkal vagy digitális újításokkal nevezhettek, amelyek segítettek 2020 első felében működésük fenntartásában vagy eredményeik növelésében, és a cég vagy ügyfelei számára értéket teremtettek.

A szakmai zsűri összesen 11 bronz, ezüst vagy arany díjat osztott ki az 5 alkategóriában, valamint a kis- és középvállalkozások fejlődésének támogatására 1 fődíjas vállalkozást is kiválasztott a 100 fő alatti létszámmal rendelkező pályázók között.

A díjazott megoldások között számos inspiráló történetet ismerhettek meg a zsűri tagjai, így a többi között a nehéz helyzetbe került iparágak dolgozóinak munkakeresését segítő platformot, a digitális kisállat-örökbefogadó rendszert, valamint az otthonmaradó szülőket segítő játékboltot.

A zsűri az üzleti kategóriában végül a Flora MiniWash történetét szavazta az első helyre, ez a vállalkozás egyik napról a másikra alakította át tevékenységét, és lett családi turisztikai cégből babakocsi-mosoda. Ők vihették haza a Vodafone Magyarország által felajánlott nyereményeket: egy Lenovo Ideapad laptopot, business coaching szolgáltatást és 100.000 forint értékben szabadon választható kurzusokat a Udemy.com oldalán.

„A Ready pályázattal olyan vállalkozásokat és magánszemélyeket szerettünk volna díjazni, akik innovatív gondolkodásukkal, rugalmas hozzáállásukkal bizonyították, hogy képesek túllendülni nehéz és váratlan helyzeteken. Úgy gondolom, hogy a Flora MiniWash cégről mindez kétségkívül elmondható, hiszen egyik napról a másikra alakították át szolgáltatásukat, ráadásul mindezt profi módon és a tőlük megszokott magas minőségben. Bízom benne, hogy a nyereménnyel hozzájárulhatunk jövőbeli üzleti sikereikhez – akár turisztikai vállalkozásként, akár babakocsi-mosodaként érik el ezeket” – mondta Király István, a Vodafone Magyarország vállalati szolgáltatások üzletágának vezérigazgató-helyettese. 

„A Ready-verseny pályázói és különösen a nyertesei megmutatták, hogy egy váratlan helyzetre hogyan tudnak gyors és adekvát üzleti választ adni. Az ötleten és új irányon túl azt is megmutatták, hogyan tudták a vállalat összes dolgozóját az ügy mellé állítani és a kisebb-nagyobb szervezeteket agilisan átalakítani, hogy együtt, közösen tudják elérni az új üzleti célokat. Zsűritagként nagy élmény volt ilyen megoldásokkal találkozni, és látni, hogyan indultak el vállalatok sokféle új úton” – emelte ki Vándor Ágnes, a Kreatívot kiadó PPH Media ügyvezetője.

A kiírás másik kategóriájában egyéni pályázók indulhattak, akik esetében olyan élettörténeteket vártak, amelyek a nehézségek sikeres leküzdéséről szólnak a munkahellyel és munkával kapcsolatban, és megoldásorientált, optimista hozzáállásuk által inspirálók lehetnek mások számára is.

Az egyéni kategória győztese Derecskei Zoltán lett, akinek a pandémia miatt minimálisra kellett csökkentenie fizikai kontaktusait, ugyanis éppen ekkor épült fel egy hosszú betegségből és egy transzplantációból. A történtek hatására a kerékpározásba menekült, ami annyira pozitív hatással volt rá, hogy egy kerékpáros közösségi oldalt is létrehozott, és adománygyűjtő akciót szervezett leukémiás gyermekek részére. Zoltán nyerte a Huawei P30 mobiltelefont, a Life coaching szolgáltatást, és 100.000 forint értékben szabadon választható online kurzusokat a Udemy.com oldalán.

„Szeretnénk minden pályázónak megköszönni, hogy megosztották velünk történetüket. Nagyon jó volt olvasni a cégek ötletes digitális megoldásait, és hogy milyen talpraesetten változtattak sokan karriert, valósították meg régi álmukat és milyen bátorsággal fogtak bele valamilyen új kezdeményezésbe”  – tette hozzá Juhász Péter Tibor, a Vodafone márkaigazgatója.

A pályázat részleteiről, a többi díjazottról és a zsűri tagjairól itt tudhat meg többet.