A mobilos vásárlásokban egyébként a britek járnak elöl, náluk a következő egy évben az online vásárlások 40 százalékát intézik majd így, őket a német és a francia vásárlók követik.
Az átlagos európai vásárló egyszerre nagyjából 16 ezer forintnyit költ, kicsivel többet, mint tavaly, de a britek itt is mindenkit beelőznek a maguk átszámolva majdnem 20 ezer forintjával. Ez az összeg tavaly óta csaknem 10%-ot emelkedett.
Az online kereskedői szektor növekedését a mobilon keresztül történő vásárlások is erősítik. Idén már minden online elköltött angol fontból 40 penny mobilon történő vásárlásból származik. Erre fel kell készülniük a kereskedőknek is – emelték ki a kutatók.
A felmérést a VoucherCodes.co.uk anyacége, a RetailMeNot megbízásából a CRR végezte ezer európai vásárló megkérdezésével, de felhasználtak kormányzati és a kiskereskedőktől származó információkat is.
Forrás: NFC World