Érintésmentes vásárlói élményt kínál a sportszergyártó

Kapcsolódó cikkek

Érintésmentes vásárlói élményt kínál a sportszergyártó

Érintésmentes vásárlói élményt kínál a sportszergyártó

kereskedelem

1 perc

Az online és offline lehetőségeket ötvöző hibrid megoldások a kereskedelemben is terjednek.

A Fülöp-szigeteki főváros Adidas-boltjában a termékek kiválasztása, a stílus és méret megtalálása és felpróbálása, majd a fizetés is közvetlenül a mobiltelefonon keresztül történhet.

A sporteszközöket gyártó cég saját applikációjának „Bring it to me” funkcióját bővítette ki. A város egyik bevásárlóközpontjában lévő boltjukban a vásárlók mobileszközükkel beszkennelhetik a kiállított termékek közül a nekik tetszőt. Majd az alkalmazás segítségével kapcsolatba léphetnek a bolt személyzetével, illetve, ha a kiválasztott termék nem elérhető a méretükben, javaslatokat kapnak annak alternatívájára.

A szolgáltatás az üzleten belül geolokációs nyomkövetést használ, így nyújt zavartalan böngészési lehetőséget. A vevőknek a vásárlási folyamat során nem kell sorba állniuk vagy másokkal fizikai kontaktusba kerülniük.

A német sportmárka az érintésmentes funkciót 2019 októberében londoni, Oxford Sreet-i üzletében próbálta először, illetve a többi között a dubaji, berlini és szingapúri egységeiben is találkozhatnak a betérők a Bring it to me megoldással.

Forrás: