Digitális újdonságok a brit Tescónál
Digitális újdonságok a brit Tescónál
2017. július 13.
Az áruházlánc az Egyesült Királyságban elérhetővé tette az érintésmentes hűségkártyás és okostelefonos pontgyűjtést.
A brit kereskedelmi óriás kibővítette a klubkártyájának használati módját, és a vevők már a fizetés után az érintés nélküli (NFC) technológia segítségével is pillanatok alatt megkaphatják a pluszpontjaikat.
Az új vevők is könnyebben beszállhatnak a pontgyűjtésbe, ők ugyanis akár bevásárlás közben is használhatják a Clubcard applikációt, amelyen keresztül azonnal igényelhetnek virtuális hűségkártyát, így fizetés után már használatba is vehetik azt.
Online vásárlás: így működik a Tescónál a házhoz szállítás
Ezen kívül a kiskereskedelmi lánc saját mobilfizetési szolgáltatást is kínál vásárlóinak. A PayQwiq szolgáltatás lényege a gyorsaság, amihez mindössze egy QR-kód leolvasásának idejére van szükség. Ezt a viszonylag új rendszert idén januárban vezették be az Egyesült Királyságban lévő áruházakban, és bár nem ezzel a céllal jött létre, de jól illeszkedik a Clubcard rendszer reformjához.
A cég szerint eddig kifejezetten pozitív visszajelzések érkeztek a mobilfizetés tesztidőszakáról, amelyet 2016-ban 524 üzletben végeztek el. A szolgáltatást már 2014 szeptemberétől kezdve tesztelik, így volt idő a felhasználóbarát és gördülékeny működési mód kialakítására.
A PayQwiq előnye, hogy Android és iOS operációs rendszereken is működik, hiszen csak a QR-kód leolvasására van szükség hozzá. Ezzel a kasszától való távozás sokkal gyorsabbá válik, mintha hagyományos módon készpénzben fizetnének.
Forrás: NFC World+