Digitális próbafülkéket fejleszt a Vodafone és a Mango
Digitális próbafülkéket fejleszt a Vodafone és a Mango
2018. február 19.
A két vállalat hétfőn bejelentett együttműködése nyomán hamarosan valósággá válnak a digitális próbafülkék, melyek első körben a kiemelt Mango üzletekben lesznek elérhetők világszerte.
A különleges próbafülkék alapját a Mango által tervezett és a Vodafone, illetve a Jogotech együttműködésében fejlesztett, IoT (Internet of Things, azaz dolgok internete) megoldást alkalmazó digitális tükör adja.
A tükör lehetővé teszi, hogy a vásárló beolvassa a ruhacímkéket, majd egy digitális óra segítségével jelezhet az üzletben dolgozó értékesítőnek, ha különböző méretekre vagy színekre van szüksége. Emellett az eszköz további ruhákat is javasol az eredetileg választott ruhadarab kiegészítéseként.
A Mango célja, hogy a legnagyobb üzleteiben, Barcelonától New Yorkig bevezesse ezt a megoldást, és így az online és valós vásárlási élmény egyvelegét nyújtsa a vásárlóinak.
„Ennek a projektnek köszönhetően nemcsak, hogy minden eddiginél több lehetőség összpontosul majd a vásárlók kezében, de egyúttal segít is közelebb hozni a Mango márkát a divattudatos vásárlókhoz, azáltal, hogy több alternatívát és élményt kínál nekik, mint egy hagyományos próbafülke” – mondta Stefano Gastaut, a Vodafone globális IoT igazgatója.
Guillermo Corominas, a Mango ügyfélkapcsolati vezetője hozzátette: ez egy nagyon izgalmas projekt a vállalatuk számára. „A kiskereskedelem jövőjét az online és offline vásárlási élmények összekapcsolásában látjuk. Ezek az új típusú próbafülkék újabb lépést jelentenek az üzleteink digitális átalakításában, aminek köszönhetően egy merőben új élményt kínálhatunk vásárlóinknak” – emelte ki az ügyfélkapcsolati vezető.