Az okosgombokon keresztül érkező árumegrendelések augusztus végéig adhatók le.
Kevesebb sorban állás és több házhoz szállítás – ez volt az Amplified Ale Works bár célja.
A Dunkin’ Donuts kávézólánc vendégei az Egyesült Államokban mostantól anélkül adhatnak le rendelést, hogy hosszasan sorban állnának az üzletben.
Az amerikai fogyasztók már a Starbucks iOS mobilalkalmazáson vagy az Amazon virtuális asszisztensén, Alexán keresztül is leadhatják kávérendelésüket.
Az Egyesült Királyságban van, aki már élesben kipróbálhatja, milyen az, hogyha egy felragasztható, NFC-megoldással ellátott matricával rendeli meg a kedvenc pizzáját.
Folyamatos kontroll és állandó kapcsolat orvos és páciens között.
Az okoskávéfőző mellől nem maradhat el a csatlakoztatott kávétartó doboz sem. A tartó értesít, ha elfogyott a kávé, de akár automatikusan meg is rendelheti az új adagot.
A Starbucks vásárlói hetente 8 millió alkalommal fizetnek a kávézólánc okostelefonos alkalmazásán keresztül.
Az egyik párizsi étterem pincéreit okostelefonokkal és okosórákkal szerelték fel, így sokkal gyorsabbá vált a rendelések teljesítése.
Amennyiben kérdései vannak, vagy egy konkrét problémára keres megoldást, a Vodafone IoT-szakértői rendelkezésére állnak. Lépjen velük kapcsolatba!