A digitális fejlesztések felgyorsítása fontos szerepet játszhat a közép-kelet-európai szervezetek túlélésében és fejlődésében.
A jövőben az ügyfelekkel történő kapcsolattartásnak és az IT-funkcióknak is a döntő többsége teljesen automatizált lesz.
A szakemberek csupán 10 százaléka állította, hogy rendelkezik a szervezet digitális átalakulását elősegítő készségekkel.
Idén becslések szerint több adatot fogunk generálni, mint az előző 5000 évben összesen!
Az Oracle tanulmánya szerint az egyre bonyolultabb hálózatok egyre több fejfájást okoznak az IT-vezetők számára.
A pénzintézet bejelentette, hogy elsőként az országban digitális és nyílt banki működésre állt át.
Az amerikai HR-vezetők és munkavállalók nyitottak a mesterséges intelligencia használatára.
A vállalatoknak hosszú távra kell tervezniük, és tudatosítaniuk kell, mekkora jelentősége van az IoT-hez kapcsolódó eszközökből származó információk elemzésének.
Amennyiben kérdései vannak, vagy egy konkrét problémára keres megoldást, a Vodafone IoT-szakértői rendelkezésére állnak. Lépjen velük kapcsolatba!